arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

برابری میزان خروج و بازگشت زائران اربعین در مرزها

معاون عملیات ناجا اعلام کرد که میزان خروج و بازگشت زائران اربعین در پایانه‌های مرزی تقریبا برابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون عملیات ناجا اعلام کرد که میزان خروج و بازگشت زائران اربعین در پایانه‌های مرزی تقریبا برابر شده است.

 سردار حسین ساجدی نیا در مورد وضعیت تردد در محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی خاطرنشان کرد:‌ ترافیک در محورهای منتهی به پایانه‌ مرزی مهران پرتردد است و از هر دو محور چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت، عبور و مرور جریان دارد. به طوریکه ترددها برای ورود و خروج در پایانه مرزی مهران از شب گذشته برابر شده است.

وی با بیان اینکه طبق آمارها امروز تا به این لحظه ۴۱ هزار نفر ورود و ۲۴ هزار نفر خروج از مرز مهران را داشتیم گفت: روز گذشته نیز تقریبا ۱۱۸ هزار نفر از مرز مهران خارج و ۱۰۱ هزار نفر هم از مرز مهران وارد کشور شدند.

معاون عملیات ناجا به مرز شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: محور مرز شلمچه خلوت است و تردد خودروها به آسانی در حال انجام است و مشکلی نداریم. پایانه مرز شلمچه همانند مرز مهران است البته به خاطر اینکه اتباع خارجی از مرز شلمچه عبور می کنند در گیت‌های اتباع خارجی، تردد سنگین است. در مرز شلمچه نیز میزان رفت و برگشت زائران از روز گذشته برابری می کند و اکنون هم عبور و مرور به آسانی صورت می گیرد و مشکلی وجود ندارد.

ساجدی نیا که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد در مورد مرز چذابه نیز گفت: در مرز چذابه نیز مشکل خاصی برای تردد وجود ندارد.

وی در مورد افرادی که گذرنامه یا برگ تردد خود را گم کرده‌اند، گفت: ما هم در نجف اشرف و هم در کربلا کنسولگری داریم و افرادی که در داخل خاک عراق مدارکشان را گم کرده‌اند می توانند با مراجعه به کنسولگری های ما اقدام به گرفتن مدارک گم شده شان را کنند ولی اگر در بین راه افراد مدارکشان را گم کردند زمانی که به گیت‌های ما مراجعه کنند طبق هماهنگی هایی که با طرف عراقی منعقد شده آن ها این افراد را تحویل ما می دهند ما در همانجا پیگیری می کنیم و رسیدگی لازم انجام می شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان