arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

رونمایی از سامانه‌های جدید ناجا در ماه‌های آینده

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت کاری ما قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت کاری ما قرار دارد.

در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی علی مویدی- رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور- در ستاد فرماندهی ناجا با سردار حسین اشتری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: هوشمندسازی پلیس از جمله مواردی است که از سال‌ها قبل بر آن تأکید بسیاری شده است و تا سه سال آینده این مهم تحقق می‌یابد ضمن اینکه در ماه‌های آینده از سامانه‌های جدید در نیروی انتظامی رونمایی می‌شود.

اشتری با بیان اینکه ناجا بیشترین سهم را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح کشور دارد،اظهارکرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت کاری ما قرار دارد و تاکنون همکاری لازم را با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور داشته‌ایم.

علی مویدی نیز در این دیدار گفت: اذعان می‌کنیم که نیروی انتظامی در مأموریت مبارزه با قاچاق، عضو موثر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شرایط اقتصادی کشور در سال گذشته در این راستا تلاش مضاعفی داشته و لازم است از تمامی دست اندرکاران در ناجا تقدیر شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور افزود: بسیاری از مفسدان اقتصادی که حکم اعدام برایشان صادر شد، پرونده‌هایی است که ناجا پیگیری کرده بود. امروز اوج هماهنگی و همکاری بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،مویدی در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی نیز در نیروی انتظامی بسیار موثر و مهم است.

نظرات بینندگان