arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

آخرین به روزرسانی سامسونگ ویژگی های « گلکسی نوت 10» را وارد گوشیهای قدیمی می کند

شرکت سامسونگ ویژگی های نوشتاری«گلکسی نوت 10» را وارد  گوشی هایی می کند که نسخه بتای OneUI 2.0 را دریافت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ ویژگی های نوشتاری«گلکسی نوت 10» را وارد  گوشی هایی می کند که نسخه بتای OneUI 2.0 را دریافت می کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شاید بسیاری از کاربران گوشی های قدیمی تر سامسونگ تصور کنند که برای دسترسی به ویژگی های جدید باید گوشی های جدید خریداری کنند. اما به نظر می رسد شرکت سامسونگ این مشکل را حل کرده است.

امروز خبری منتشر شده است که نشان می دهد کاربران گوشی های هوشمند گلکسی نوت 9 و گلکسی نوت 8  یک به روزرسانی دریافت کرده اند که ویژگی های گلکسی نوت 10 را شامل می شود. طبق این گزارش ، اگر تلفن شما بتواند برنامه "سامسونگ نوت" را به نسخه 3.1.04.16 ارتقا دهد ، این ویژگی را حتی بدون نیاز به S Pen دریافت می کنید یعنی  می توانید به راحتی با انگشت خود بنویسید.

 با این حال ، بررسی سریع در مورد گلکسی اس 10 سامسونگ نشان می دهد که همه دستگاه ها این ویژگی را دریافت نمی کنند. ویژگی مذکور نه تنها کلمات را تبدیل می کند بلکه می تواند متن را به یک فایل مایکروسافت ورد تبدیل کند. در حین ایجاد نوشته نیز می توانید متن را بزرگنمایی کنید  و سبک های بیشتری برای انتخاب در حالت دست خط وجود دارد. برای بررسی اینکه آیا برنامه گلکسی نوت شما این ویژگی را دارد ، به سادگی به صفحه About"" بروید و آن را به روز کنید.

نظرات بینندگان