arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور گروههای افراطی در تلگرام تا ساخت خانه های سه بعدی در 24 ساعت

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به گفته  متخصصان پروژه مبارزه با افراط گرایی ، تلگرام كه ​​یك برنامه پیام رسانی رمزگذاری شده است ، از واتس اپ ، توییتر و سایر سرویس های پیام رسانی پیشی گرفته است تا به محلی برای تجمع آنلاین افراط گرایان و داعشی ها تبدیل شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ ویژگی های نوشتاری«گلکسی نوت 10» را وارد  گوشی هایی می کند که نسخه بتای OneUI 2.0 را دریافت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از علاقه مندان به محصولات اپل تحلیلگر ارشد این شرکت؛ مینگ چی کو را می شناسند. کو با پشبینی های خود به شدت طرفدار پیدا کرده است. تحلیلهای این تحلیلگر چینی اغلب بسیار نزدیک به واقعیت هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی فولد سامسونگ که پیش و پس از رونمایی با حواشی متعددی همراه بوده است، به زودی وارد کشورهای بیشتری می شود. این موضوع از سوی مقامات این شرکت کره جنوبی مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک استارتاپ خلاق در ایالات متحده می تواند با هزینه ای بسیار اندک نسبت به ساخت خانه های سنتی در عرض 24 ساعت خانه هایی سه بعدی را تحویل خریداران دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر قرار باشد از گوشی های ردمی یک گوشی را بین محبوب ترین ها قرار دهیم. گوشی ردمی K20 از محبوب ترین گوشی های موجود بین برندهای تجاری محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان