arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات خوشخواب تا محدودیت ویژگی های گوشی «پیکسل 4» در کشورهای مختلف

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ربات کوچک ویژه خواب Somnox  یکی از جالب ترین ربات هایی است که تا کنون برای خواب افراد طراحی شده است. این ربات که مثل یک بالش کوچک است تجربه ای جالب را در اختیار کاربران می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی پیکسل 4 که بسیار پر سر و صدا است، ویژگی "موشن سنس" است. اما به نظر می رسد قرار نیست این ویژگی وارد همه کشورها شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شما می توانید به راحتی با استفاده از تنظیمات تصویر پروفایل خود را در مک خود تغییر دهید. برای تغییر تصویر پروفایل خود در مک می توانید به بخش تنظیمات رفته و پروفایل خود را تغییر دهید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

وان پلاس ابتدا در ماه سپتامبر به روزرسانی اندروید 10 را به شکل پایدار وان پلاس و وان پلاس 7 پرو دریافت کرده است اما پس از آن که مشخصص شد برخی کاربران این به روزرسانی را دریافت نکرده اند و به عبارتی دقیق تر تعداد زیادی از افراد این به روزرسانی را دریافت نکرده اند، این شرکت  به علت اشکالات نسخه OxygenOS 10  روند به روزرسانی را متوقت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی آنر 20 لایت تا تاریخ 22 اکتبر برابر با 30 مهرماه وارد بازار می شود. این خبری است که شرکت سازنده این گوشی چینی به شکل رسمی اعلام کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان