arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

تعقیب و گریز و تیراندازی در اتوبان تهران - کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس آگاهی استان، سارقان سابقه دار خودرو در کمتر از 10 دقیقه در آزاد راه تهران –کرج دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در ساعت دو بامداد روز جاری، ماموران پلیس آگاهی استان حین ماموریت در آزاد راه تهران -کرج به یک دستگاه خودرو پراید سبز رنگ مشکوک شدند .

وی ادامه داد: در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت است و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی استان تهران و البرز است، بنابراین بلافاصله دستور توقف آن صادر شد اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزود .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود : ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و با توجه به سرعت زیاد و انجام حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی و تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند که در این لحظه خودرو در ابتدای ورودی منظریه متوقف شد و در کمتر از 10 دقیقه از زمان تعقیب خودرو موفق به دستگیری سه نفر از سرنشینان خودرو که یک نفر زن و دو نفر مرد بودند شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند که جزئیات مربوط به میزان جرایم ارتکابی از سوی آن ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان