arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی در شمال کرانه باختری

ده‌ها فلسطینی عصر روز (چهارشنبه) به ضرب گلوله نیروهای ارتش اسرائیل در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری زخمی و یا بر اثر استنشاق گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ده‌ها فلسطینی عصر روز (چهارشنبه) به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری زخمی و یا بر اثر استنشاق گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیستی زخمی شدند و پانزده تن دیگر در در اثر استنشاق گاز اشک آور در جریان درگیری‌ها در شهر نابلس شمال کرانه باختری دچار خفگی شدند.

پیشتر درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس رخ داد که در جریان آن علیه ساکنان این شهر که به منظور مقابله با شهرک‌نشینیانی که قصد یورش به مقبره یوسف را داشتند، از وسایل سرکوب استفاده شد.

شاهدان اعلام کردند، گروهی از شهرک نشینیان به مقبره یوسف در شهر نابلس یورش بردند و این امر موجب وقوع درگیری میان ساکنان این شهر با ارتش صهیونیستی و استفاده از سلاح و گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی علیه شهروندان شد.

نظرات بینندگان