arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰

دلار 2050 تومان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در سکوت محض بانک مرکزی، امروز دوشنبه قیمت سکه طرح قدیم و جدید به یک میلیون و 50 هزار تومان و نرخ دلار 2050 تومان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت سکه همچنان به رکوردزنی خود ادامه می دهد و بانک مرکزی در این وضعیت تنها نظاره گر افزایش قیمتها در بازار سکه و ارز است و تصمیمات این بانک هم تاثیری بر ادامه افزایش قیمتها نگذاشته است.

بر این اساس، نرخ هر قطعه سکه طرح قدیم و جدید از مرز 1000000 میلیون تومان عبور کردند و به یک میلیون و 50 هزار تومان رسیدند.

قیمت نیم سکه 520 هزار تومام، ربع سکه 265 هزار تومان و گرمی 125 هزار تومان شد. نرخ سکه طرح قدیم و جدید روز شنبه گذشته در پایان معاملات 900 هزار تومان، نیم سکه 450 هزار تومان، ربع سکه 230 هزار تومان و گرمی 115 هزار تومان بود.

قیمت سکه در بازار حبابی است. در عین حال، روز گذشته پیامکهایی به مردم ارسال شده بود که حاکی از افزایش نرخ سکه به بالای یک میلیون تومان بود که بانک مرکزی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

علاوه بر افزایش نرخ سکه، قیمت طلا در بازار داخلی هم افزایش یافت به طوریکه نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در مرز 80 هزار تومان ایستاد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی هم 1669 دلار شد.  

فعالان بازار ارز نرخ آزاد هر دلار را امروز 2050 تومان و هر یورو را 2600 تومان برای فروش اعلام کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
3
کاغذ پاره!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
با سلام به مدیریت سایت انتخاب
اولین سایتی که درهر روز تمامی خبرهاشو یکی یکی می خونم سایت شماست.از شجاعت شما بسیار خوشحال و شگفت زده ام.خدا یار و یاورتون. می دونم که مطلب من هرگز منتشر نخواهد شد و خودم سعی می کنم اونو تو یه وبلاگ منتشر کنم (اگه شما منتشر نکردید) ولی لااقل اونو بخونید:
درسته دلار شد 2000 تومان و سکه به یک میلیون تومان رسید.چه خوب! چه مملکت گل و بلبلی شده ایرانمون.اما واقعا مشکل کجاست؟ رئیس جمهور، وزیر اقتصاد ، رئیس بانک مرکزی ، خاوری ، رئیس مجلس ! ، نمایندگان شجاع مجلس! ،... کدامیک باید به مردم پاسخگو باشند؟ مردمی که از الان باید منتظر گرانیهای تصاعدی اجناس مورد نیاز زندگیشون باشند.از مواد شوینده گرفته تا آدامس و بیسکوئیت!. شاید همه ندونن ولی امثال ما میدونیم که بسیاری از کارخانجات تولیدی برخی از مواد اولیه شون از خارج کشور تامین میشه و الان که دلار هم شده اینقدر. شاید هم در تولیدیشون رو تخته کنن و برن تو بازار سکه وارز! راستی مهریه ها چه مقام و ارزشی پیدا کردن! الان دیگه 14 تا سکه هم میشه 14 میلیون! چه برسه به سال تولد خانم!! فکر کنم زندانهامون یه کم دیگه شلوغ بشه. راستی شاید شنیدین تایتانیک ایرانی در خلیج همیشه فارس غرق شد خلیج فارسی که سانت به سانتش رو محافظت می کنن برامون ! از 22 نفرهموطن ، 17 نفر غرق شدن! در حالیکه در آنسوی آبهای آزاد، تایتانیک ایتالیایی با 4200 نفر رفت زیر آب و تنها 13 نفر کشته شدن! راستی چرا جغرافیمون عوض شد به جای تاریخمون! چرا مثل قدیما برف نمی یاد یک متر یک متر! یعنی خودمون داریم با خودمون میکنیم! یعنی اونقدر بدیم که خدا دیگه رهامون کرده به حال خودمون! من که اعتقاد دارم همین نفسی که اجازه داریم بکشیم به حرمت خون شهدا و حرمت ولی فقیه مونه که اگه اونها رو هم (خدای نکرده) نداشتیم باید سرمون رو میزاشتیم زمین و روبه قبله .... . چیکار داریم میکنیم؟ به کجا داریم می ریم؟ راستی یادتون هست وقتی نمایندگان شجاع! مجلس میخواستن اون شخص مسئول اقتصادی رو بازخواست کنن و برای مصلحت جامعه بفرستنش ...بره !.... شاید تون اون برهه، اقتصادمون نیاز به یک شوک داشت که جناب رئیس نذاشت. در هر صورت کاغذ پاره 900 تومانی شد 2000 تومان.و سکه 400 هزارتومانی شد 1000000 تومان. به قول فریدون مشیری:
خوش به حال چشمه ها و دشت ها ،
خوش به حال دانه ها و سبزه ها
خوش به حال غنچه های نیمه باز ،
خوش به حال دختر میخک - که می خندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتاب.
خوش به حال من ، گرچه - در این روزگار -
جامه رنگین نمی پوشی به کام ،
باده رنگین نمی نوشی ز جام ،
نقل و سبزه در میان سفره نیست،
جامت - از آن می که می باید - تهی یست
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم !
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب !
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار.
گر نکوبی شیشه غم را به سنگ ؛
هفت رنگش می شود هفتاد رنگ!

انتخاب اگه دوست داشتی ایندفه بزار تو نظرات!
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
برو بالاتر از ايني كه هستي تو بغض هر دوتا مونو شكستي.............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
بازهم می گویم چشم همه ما روشن !!!!! بخصوص انتخاب سانسور چی !!!!
نظرات بینندگان