arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

کار استقلال و فجر به تساوی کشید

دیدار تیم های فوتبال استقلال و فجرسپاسی شیراز در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید تا دو تیم شانس رسیدن به پیروزی را در وقت های اضافه دنبال کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تیم های فوتبال استقلال و فجرسپاسی شیراز در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید تا دو تیم شانس رسیدن به پیروزی را در وقت های اضافه دنبال کنند.

به گزارش مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی(۸۵ مرتضی تبریزی)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ(۵۹ میلاد زکی پور)، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند(۶۰ سجاد آقایی) به میدان رفت.

شاگردان استراماچونی شروع خوبی در این دیدار داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف شیرازی پی ریزی کردند اما هر بار به دلیلی نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند. مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی در نیمه اول صاحب چند موقعیت شدند که مدافعان تیم فجر اجازه رسیدن به گل را به آنها ندادند. در دقیقه ۱۴ به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم فجر که در چند ضد حمله خطرناک ظاهر شده بود موقعیت هایی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد. اما مهمترین اتفاق دقایق پایانی ضربه سر قائدی بود که از درون محوطه شش قدم زد و دروازه بان فجر اجازه ورود توپ به دروازه را نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول پر از اتفاقات و حملات زیادی استقلال بود اما در نهایت این بازی در وقت معمول با تساوی به پایان رسید.

نظرات بینندگان