arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رفع باگ های اپل تا فناوری جدید گوشی های سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل به سرعت به روزرسانی هایی برای کاربران خود ارائه  می کند تا باگ هایی را که در iOS 13 وجود دارد جبران کند. اشکالهایی که خیلی زود توسط برخی از کاربران دیده شد و مورد شکایت قرار گرفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت اپل اعلام کرد که حدود 50 درصد از آیفون ها قادرند سیستم عامل ios13 را اجرا کنند. به نظر می رسد هدف اپل از ارائه این آمار، ایجاد امیدواری در کابران برای دریافت سرویسی ویژه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

وقتی ایمیل را در آیفون خود جستجو می کنید ، هر دو گزینه میل و جی میل جستجوهایی را پیشنهاد می کنند افزون بر این، به شما تعدادی از گزینه های فیلتر را برای یافتن ایمیل مورد نظر ارائه می دهد اما برخی کاربران عملکرد این مکانیسم ساده را نمی دانند و گاهی برای یافتن ایمیل مورد نظر خود ساعت ها وقت تلف می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس خبرهایی که اخیرا منتشر شده است مشخص شده که برند اوپو در حال همکاری با کوالکام است تا نخستین گوشی 5G خود را تا پاین سال جاری میلادی وارد بازار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که شرکت سامسونگ در تلاش است فناوری قرار دادن دوربین زیر نمایشگر  را به بازار وارد کند و به نظر می رسد این کار را به زودی انجام خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت لبنان امروز تأیید كرد که تصمیم دارد برای استفاده کاربران از تماس های واتس اپ و سایر برنامه های دارای قابلیت تماس تلفنی اینترنتی هزینه روزانه برابر با 0.20 دلار هزینه اعمال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان