arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸

شهرداری تهران: روزانه ١٠٠ تن زباله در نجف جمع آوری می شود

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران از جمع‌آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در شهر نجف خبر داد. زنگیشه به خدمات‌رسانی ۵٠ باب چادر برای اسکان زائران پرداخت و تصریح کرد: این چادرها توسط سازمان بهشت زهرا (س) برپا شد و روزانه تا ١٠ هزار نفر را اسکان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهرداری تهران: روزانه ١٠٠ تن زباله در نجف جمع آوری می شود

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران از جمع‌آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در شهر نجف خبر داد.

به گزارش ایسنا، کامران زنگیشه با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در شهر نجف گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ٣۵٠ نیروی خدماتی شهرداری تهران با عنوان «خادم الحسین (ع)» از هفته‌های گذشته در شهر نجف مستقر شدند.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری به‌صورت روزانه نظافت و پاکیزه‌سازی معابر و خیابان‌های اطراف حرم امیرالمومنین (ع) شامل شارع رسول ، شارع زین العابدین ، شارع بنات الحسن، شارع امام صادق و خیابان‌های فرعی‌های را انجام می‌دهند.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به جمع آوری روزانه ١٠٠ تن زباله در شهر نجف گفت: شهر نجف در دو روز گذشته نسبت به روزهای قبل از آن خلوت‌تر شده است و نیروهای شهرداری در حال پاکسازی محیط هستند.

زنگیشه در پایان به خدمات‌رسانی ۵٠ باب چادر برای اسکان زائران پرداخت و تصریح کرد: این چادرها توسط سازمان بهشت زهرا (س) برپا شد و روزانه تا ١٠ هزار نفر را اسکان داد.

نظرات بینندگان