arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

برخورد ۲ اتوبوس در اسدآباد / یک کشته و ۲۸ مصدوم

رییس جمعیت هلال‌احمر اسدآباد گفت: برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد منجر به مرگ راننده و مجروح شدن ۲۸ زائر اربعین حسینی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمعیت هلال‌احمر اسدآباد گفت: برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد منجر به مرگ راننده و مجروح شدن ۲۸ زائر اربعین حسینی شد.

حمیدرضا اعتصام روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت چهار و ۱۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد سانحه برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه اتوبوس به مرکز هلال‌احمر گزارش شد که با توجه به شدت حادثه چهار دستگاه آمبولانس هلال احمر و چهاردستگاه آمبولانس اورژانس در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی به سمت همدان در حال تردد بود که با اتوبوس خالی از مسافر که به سمت اسدآباد تردد می‌کرد به صورت رخ به رخ برخورد کرد.

رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه در این سانحه راننده خودروی بدون مسافر جان باخت گفت: تمامی مصدومان این حادثه رانندگی توسط آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس جاده ای به بیمارستان قائم اسدآباد و بعثت شهر همدان منتقل شدند.

اعتصام بیان کرد: در حالی که تیم‌های هلال احمر در حال امداد رسانی به این سانحه بودند همزمان یک دستگاه سواری پراید با قسمت عقب یک کامیون در گردنه اسدآباد برخورد کرد که پنج تن از مسافران پراید نیز مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند.

نظرات بینندگان