arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

ترامپ: هیلاری حقه باز، دیوانه شده

ترامپ نوشت: اکنون هیلاری "حقه باز" مجددا دست به کار شده، او تولسی گابارد را یک حامی روسیه و جیل اسین را یک امتیاز و سرمایه روس خطاب می‌کند و همانطور که شنیده‌اید من را نیز یک "عاشق بزرگ روسیه" توصیف کرده است. در حقیقت من مردم روسیه را دوست دارم. من تمامی مردم را دوست دارم، هیلاری "دیوانه" شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از آنکه هیلاری کلینتون، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی نامزد حزب سوم در آن انتخابات را یک امتیاز و سرمایه روسی توصیف کرد، رئیس جمهور کنونی آمریکا به شدت از حزب دموکرات و هیلاری کلینتون انتقاد کرده و با طعنه تاکید کرد که دموکرات‌ها در حال حاضر بیش از هر وقت دیگری به یک حزب سبز نیاز دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی به مناقشه کنونی که توسط هیلاری کلینتون به راه افتاده پرداخت. کلینتون روز جمعه تاکید کرده بود که جیل استین در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی به نمایندگی از روسیه و یا برای کمک کردن به روسیه در راستای مداخله در انتخابات فعالیت می‌کرد.

استین به کسب آرایی که ممکن بود کلینتون بتواند آنها را به دست آورد متهم شده است.

ترامپ در این توئیت نوشت "هیلاری کلینتون حقه باز" جیل استین طرفدار محیط زیست، قابل احترام و نامزد حزب سبزها را یک "امتیاز و سرمایه روسی" توصیف کرده است. دموکرات‌ها با توجه به برنامه محیط زیستی فاجعه آمیزشان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به یک حزب سبز نیاز دارند.

علی رغم توافق دموکرات‌ها در روز جمعه کلینتون این جنجال را به وجود آورد و گفت: استین یک امتیاز و سرمایه برای روس‌ها بوده و تولسی گابارد نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی توسط روسیه آماده شده تا به عنوان نامزد حزب سوم وارد عمل شود.

ترامپ در توئیت خود به استین به عنوان یک فعال محیط زیست قابل احترام اشاره کرد در حالیکه استین منتقد صریح رئیس جمهور و دولتش است.

ترامپ در این توئیت همچنین بار دیگر کلینتون را به خاطر اتهاماتش علیه استین و گابارد محکوم کرد و نوشت: اکنون هیلاری "حقه باز" مجددا دست به کار شده، او تولسی گابارد را یک حامی روسیه و جیل اسین را یک امتیاز و سرمایه روس خطاب می‌کند و همانطور که شنیده‌اید من را نیز یک "عاشق بزرگ روسیه" توصیف کرده است. در حقیقت من مردم روسیه را دوست دارم. من تمامی مردم را دوست دارم، هیلاری "دیوانه" شده است.

نظرات بینندگان