arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

بشار اسد: اردوغان دزد است؛ دیروز کارخانه‌ها، گندم و نفت سوریه را دزدید، امروز مشغول دزدیدن خاک سوریه است / نبرد ادلب، اساسی‌ترین نبرد برای پایان دادن به آشوب است

رئیس جمهور سوریه پس از حضور در یکی از جبهه‌های نبرد در جنوب استان ادلب، همتای ترکیه‌ای را به باد انتقاد گرفت و گفت، نبرد ادلب همچنان اساسی‌ترین نبرد برای پایان دادن به آشوب و تروریسم در سوریه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز پس از حضور در یکی از جبهه‌های نبرد در جنوب استان ادلب، «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای را «دزد» توصیف و «نبرد ادلب»‌ را «اساسی‌ترین جنگ برای یکسره کردن کار تروریسم» در سوریه قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، اسد گفت:‌ اردوغان دزد است. (دیروز) کارخانه‌ها، گندم و نفت سوریه را دزدید و امروز مشغول دزدیدن خاک سوریه است... همه سرزمین سوریه یک اهمیت دارد اما ما طبق اولویت‌ها و وضعیت نظامی میدانی عمل می‌کنیم.

اسد با اشاره به اهمیت استان ادلب گفت:‌ادلب برای آنان [دشمن] ایستگاهی پیشاهنگ بود. چنین ایستگاهی عموما در خط مقدم است اما در چنین وضعیت، نبرد در شرق و نبرد در غرب برای پراکنده کردن [تمرکز و قدرت] ارتش عربی سوریه بود. ما همچنان معتقدیم که نبرد ادلب، اساسی‌ترین نبرد برای پایان دادن به آشوب و یکسره کردن کار تروریسم در مناطق مختلف سوریه است».

منبع: فارس
نظرات بینندگان