arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰

الله کرم: امروز رقابت بین اصولگرایان و آرمان گرایان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین الله کرم معتقد است دوره رقابت اصولگرایان با اصلاح طلبان به پایان رسیده است و انتخابات این دوره رقابت میان اصولگرایان است.

 حسین الله کرم از اعضای اصلی انصار حزب الله در حاشیه مراسم تشیع پیکر سردار سیاف از فرماندهان دفاع مقدس در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که ارزیابی اش از آرایش سیاسی اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس چیست، گفت: اصولگرایان فکر می کنند دوران رقابت با اصلاح طلبان به پایان رسیده و آنها وارد فاز اصلی که رقابت میان خود اصولگرایان است، شده اند.

وی درباره اینکه آیا دو دستگی کنونی در میان اصولگرایان موجب رای شکنی و رای آوردن رقبای آنها نخواهد شد، گفت: رای مردم در چارچوب اصولگرایی داده خواهد شد، همچنان که آنها در 9 دی 88 رای خود را دادند و نظرشان را ابراز  کردند و اصلاح طلبان را همچون نهضت آزادی و جبهه ملی کنار گذاشتند.

 الله کرم در عین حال جریان انحرافی را تنها جریانی دانست که ممکن است برای اصولگرایان مساله ایجاد کند و اظهار داشت: و الا اصلاح طلبان کارشان در 9 دی به پایان رسید و به آخر خط رسیدند.

این عضو انصار حزب الله که معتقد است جبهه پایداری اصولگرایان واقعی هستند، تصریح کرد: من می خواهم یک پله جلوتر بروم و اعلام کنم که ما امروز یک جریان آرمان گرا داریم و اصولگرایی مربوط به دوره دو قطبی چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب است. امروز زمان رقابت بین اصولگرایان و آرمان گرایان است.

نامه اوباما به رهبر انقلاب دیگر موضوعی بود که الله کرم پیرامون آن، اظهار داشت: آمریکایی ها متوجه تغییرات شدند و فکر می کنند اگر ایرانی ها با آنها وارد جنگ شوند،بار دیگر همانند زمان تسخیر لانه جاسوسی ، آنها شاهد شکسته شدن ابهتشان خواهند بود و این آخرین شکستشان خواهد بود.

وی درباره اینکه فکر می کنید ایران باید به این نامه پاسخ دهد، با بیان اینکه ما پاسخمان را پیش از این نامه هم داده بودیم، اظهار داشت: یک بار جواب در چارچوب تئوری داده می شود و یک زمان در عمل پاسخ می دهیم. من فکر می کنم ما با رزمایش ولایت 90 پاسخ آنها را دادیم و آخرین کلمات پاسخ ما هم که به طور عملی نوشته خواهد شد، مانوری است که سپاه در آینده نزدیک ، انجام خواهد داد.

عضو انصار حزب الله در خصوص تحریم نفتی ایران هم با بیان اینکه این اقدام با هدف ارعاب جمهوری اسلامی انجام شده است، گفت: البته این اقدام نشان دهنده ارعاب خود آمریکا و اروپا است .چرا که در آینده نزدیک وضعیت منطقه کاملا به سود ایران و علیه آمریکا تغییر وضعیت خواهد داد و تعجیل آمریکا در تحریم بانک مرکزی جمهوری اسلامی در چارچوب سیاست ارعاب قابل بررسی است.
نظرات بینندگان