arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸

پیام نیازمند رکورد حسین حسینی را بالاخره شکست

سنگربان مطمئن تیم فوتبال سپاهان تا دقیقه ۶۷ دروازه اش را بسته نگه داشت تا حالا رکوردی تاریخی در فوتبال ایران به نام خودش ثبت کرده باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سنگربان مطمئن تیم فوتبال سپاهان تا دقیقه ۶۷ دروازه اش را بسته نگه داشت تا حالا رکوردی تاریخی در فوتبال ایران به نام خودش ثبت کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند فصل گذشته درخشش فوق العاده‌ای در خط دروازه تیم فوتبال سپاهان داشت و توانست ۱۵ کلین شیت به نام خود ثبت کند. البته در لیگ هجدهم خط دفاعی سپاهان برخلاف خط هجومی اش، آمار خوبی ثبت نکرد و با دریافت ۲۰ گل، تنها تراکتور که در جمع مدعیان قهرمانی بود، از این تیم نمایش بهتری داشت.

در فصل جدید این نقصِ سپاهان، با خرید‌هایی که امیرقلعه نویی انجام داده و تغییراتی که در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده، از بین رفته و آن‌ها طی ۷ مسابقه پیشین و همینطور تا دقیقه ۶۸ دیدار برابر سایپا گلی نخورده اند تا رکوردی تاریخی را به اصفهان ببرند و به نام گلر خودشان ثبت کنند.

حالا پیام نیازمند از رکورد ۸۷۳ دقیقه حسین حسینی گذر کرده که در لیگ هفدهم با تیم استقلال به رهبری وینفرد شفر ثبت شد و این آمار مقابل تیمی ثبت شد که حسینی هم مقابل آن‌ها رکورد بهرام مودت را شکسته بود. ارزش کار نیازمند و سپاهان وقتی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم گلر‌های بزرگی مثل بهرام مودت، احمدرضا عابدزاده و درنهایت حسینی پشت سر گذاشته شده اند تا این دروازه بان جوان و مستعد و ملی پوش به رکورد جدیدی برسد.

 

 

پیام نیازمند ثانیه‌هایی پس از رکوردشکنی در حال پاسخ به ابراز احساسات هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان.

در شرایطی که تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل کارش را مقابل سایپا ادامه می‌داد، سایپایی‌ها نزدیک به محوطه جریمه نیازمند بودند که او از رکورد ۸۷۳ دقیقه حسینی عبور کرد. این در حالی بود که هواداران در حال تشویق او بودند و یکی از بازیکنان سپاهان پشت توپ ایستاده بود تا بازی را دوباره آغاز کند.

بازیکنان سپاهان که می‌دانستند در دقیقه ۶۷ نیازمند از رکورد حسینی عبور می‌کند، یکی دو نفر از آن‌ها به سمت او رفتند و به او تبریک گفتند؛ دروازه بان جوان سپاهان ضمن اینکه با دستان مشت کرده اش به دست آن‌ها کوبید، نشان داد که تمرکزش روی بازی قرار داد تا به سایر بازیکنان هم بفهماند که به بازی اشان ادامه دهند و برای رسیدن به گل برتری تلاش کنند، ولی حالا او که نمایش‌های بسیار خوبی با پیراهن سپاهان ارائه داده، از نظر آماری نیز دروازه بان ویژه‌ای در فوتبال ایران به شمار می‌رود .

نظرات بینندگان