arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸

ویلموتس: تصورم از ایران چیزی شبیه به عراق بود / هدفم این است که با ایران تاریخ‌سازی کنم

«مارک ویلموتس» در مصاحبه با شکبه تلویزیونی آرتی‌ال بلژیک از تردیدهای خود در مورد پذیرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران در روزهای ابتدایی مطرح شدن این پیشنهاد پرده برداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویلموتس: تصورم از ایران چیزی شبیه به عراق بود / هدفم این است که با ایران تاریخ‌سازی کنم«او به صراحت و عطش برای چالش شهرت دارد؛ به خانه ویلی خوش آمدید.»

نویسنده این مطلب مصاحبه خود را با این جملات آغاز کرده است: باید اعتراف کنیم که از زمانی که «روبرتو مارتینز» هدایت تیم ملی ما (بلژیک) را عهده دار شده، کمی در مورد پوشش اخبار مربوط به مارک ویلموتس کوتاهی کرده ایم. اما در مورد یک موضوع هیچ تردیدی وجود ندارد؛ حال او خوب است؛ در حال حاضر کاملا خوشحال است زیرا تیم تحت هدایت وی به‌تازگی در مسیر رساندن آنان به افتخار، هنگ‌کنگ و کامبوج را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شکست داده است.

ویلموتس راه سختی را پیش رو دارد زیرا از قاره آسیا تنها چهار تیم بلیت قطر را به دست خواهند آورد اما ما این مرد را می شناسیم؛ مصمم؛ پرتلاش و لجباز در رسیدن به هدف.

ویلموتس از ماه سپتامبر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد؛ پس از ساحل عاج و البته بلژیک، ویلی چالش تازه‌ای را تجربه می‌کند.

مرد بلژیکی در مصاحبه با RTL اظهار داشت: ایران، ایران، ایران.. ابتدا به آنها جواب رد دادم؛ برای ۲ ماه و نیم می‌گفتم به ایران نمی‌روم و به نوعی تمایلی نداشتم؛ مثل خیلی‌های دیگر شناختی از ایران نداشتم و نمی‌دانستم در صورت قبول پیشنهاد، قرار است به چه کشوری بروم؛ تصورم این بود که ایران هم مانند عراق در جنگ به سر می‌برد.

وی ادامه داد: این حرف‌ها را تلویزیون به خورد من داده بود و سپس با خودم گفتم «به ایران می‌روم تا با چشم خودم شرایط را ببینم.»

دستمزد ویلموتس در ایران سالانه بیش از یک میلیون یورو است.

سرمربی اسبق شیاطین سرخ افزود: هدفم این است که با ایران تاریخ‌سازی کنم؛ آنان را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسانم و آنجا کار بزرگی انجام دهم؛ رفتن به قطر ششمین جام جهانی من خواهد بود بنابراین از این حیث نیز می‌توانم برای خودم نیز رکوردی شخصی به ثبت برسانم؛ البته تا اینجای کار هم عملکردم بدک نبوده است، اینطور نیست؟!

نظرات بینندگان