arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰

شکست سنگین پرسپولیس برابر صنعت نفت/ هدیه معمارزاده به فونیکه‌سی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان یک پله در جدول رده بندی صعود کند، در روزی که خط دفاعی و دروازه بان این تیم عملکرد ضعیفی داشتند برابر این تیم آبادانی یک شکست سنگین را پذیرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت بود و در شرایطی که میثاق معمارزاده روزهای بدش در این تیم را ادامه داد، با نتیجه 4 بر 2 برابر آبادانی ها شکست خورد.

در این دیدار که ضعف خط دفاعی پرسپولیس و عملکرد پرانتقاد میثاق معمارزاده مثل دیدارهای گذشته همچنان ادامه داشت، تیم آبادانی در روزی که چندان هم خوب نبود به لطف خود پرسپولیسی ها به چهار گل دست یافتند تا سه امتیاز با ارزش این دیدار را از آن خود کنند.

در این دیدار فونیکه سی (6، 28 و 34) و لئون پاجاجیان(47) برای صنعت نفت آبادان و علی کریمی(23) و محمد نوری(86) برای پرسپولیس گل زدند. در نیمه اول میثاق معمارزاده به روند رو به نزول خود در پرسپولیس ادامه داد و با اشتباهات غیرحرفه ای و بچگانه خود زمینه شکست سرخپوشان را فراهم کرد تا مصطفی دنیزلی مثل دیدارهای گذشته بازهم از این سوراخ گزیده شود و چهار گل بخورد.

در نیمه دوم و در شرایطی که پرسپولیس به قصد تغییر نتیجه و جبران گل های خورده وارد زمین شده بود، بازهم این میثاق معمارزاده بود که در عین ناباوری گل چهارم را روی اشتباه خود دریافت کرد و آب سردی بر پیکر سرخپوشان ریخت. در ادامه بازی نیز حملات پرسپولیس با دفاع چند لایه صنعت نفت همراه شد و تنها یک بار موفق شد در دقیقه 86 توسط محمد نوری به گل برسد.

فونیکه سی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که قبل از این دیدار 11 گل زده بود در این دیدار به لطف عملکرد ضعیف میثاق معمارزاده سه گل دیگر زد و با 14 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

پرسپولیس با این شکست 29 امتیازی ماند و صنعت نفت آبادان 30 امتیازی شد. پرسپولیس در هفته بیست و سوم باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان برود.

نظرات بینندگان