arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی تسلا در راه است / ثبت رکورد 1 هزار نصب تا ماه آتی میلادی

شرکت تسلا اعلام کرد به زودی جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی خود را به مصرف کنندگان ارائه می کند ، هدف از این کار ثبت رکورد 1 هزار مورد نصب طی هفته آتی میلادی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت تسلا اعلام کرد به زودی جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی خود را به مصرف کنندگان ارائه می کند ، هدف از این کار ثبت رکورد 1 هزار مورد نصب طی هفته آتی میلادی است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ضمن اعلام رونمایی از  جدیدترین نسخه کاشی های بام خورشیدی این شرکت به کاربران مژده داد که به زودی تمامی وعده های این شرکت برای سقف های خورشیدی محقق می شود.

این سومین نسخه از بام خورشیدی تسلا و نخستین نسخه ای است که این شرکت امیدوار است تعداد زیادی از آن را نصب کند. جدیدترین سقف خورشیدی با شیشه ای خاص ساخته شده است. این سقف های خورشیدی از کاشی هایی خاص تشکیل شده است و طبق گفته تسلا ، قیمت تخمینی این سقف به ازای 2000 متر مربع برابر با 33950 دلار آمریکا است.

مدیرعامل تسلا ، ایلان ماسک نام "شیشه خورشیدی" را برای این سقف انتخاب کرده است. ایلان ماسک در مورد نسخه سوم سقف خورشیدی اظهار داشت: "به نظر من این محصول عالی است. در نسخه یک و دو ، ما هنوز در حال فهمیدن چیزهایی بودیم.(در حال آزمون و خطا) اما در  نسخه سوم فکر می کنم سرانجام برای آزمون بزرگ آماده شده ایم. "

تسلا در گذشته در اجرای برخی از محصولات خورشیدی خود با مشکل روبرو بوده است. یکی از بزرگ ترین مشکلات شامل تاخیرهایی است که در نصب این سقف های خورشیدی وجود داشته است. درواقع بسیاری از مشتریان ماهها منتظر دریافت سقف های خورشیدی بوده اند. از سوی دیگر برخی از مشتریان نیز می گویند این سقف ها می توانند باعث آتش سوزی شود.

با این وجود شرکت تسلا یکی از قدرتمندترین شرکت ها در حوزه نصب تجهیزات خورشیدی است و بسیاری از افراد در سراسر ایالات متحده برای دریافت این سقف ها ثبت نام کرده اند.

نظرات بینندگان