arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

الحشد الشعبی: همه به نخست وزیر عراق برای تحقق خواسته های مردم کمک کنند

«ابو مهدی المهندس» معاون تشکیلات الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق روز یکشنبه در مراسم ختم شهید «وسام العلیاوی»، از همه گروه های سیاسی خواست تا برای تحقق خواسته های مشروع مردم به "عادل عبدالمهدی" نخست وزیر این کشور کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الحشد الشعبی: همه به نخست وزیر عراق برای تحقق خواسته های مردم کمک کنندبه گزارش شبکه تلویزیونی العهد عراق، ابو مهدی المهندس گفت: وقایع اخیر را با تمام جزئیات زیر نظر داریم و میان خواسته های واقعی تظاهرکنندگان تفاوت قائلیم و امیدواریم که دولت خواسته های معترضان را برآورده کند.

المهندس اضافه کرد: الحشد الشعبی پشت نیروهای امنیتی تحت امر فرمانده کل نیروهای مسلح برای حفظ امنیت عراق می ایستد.

وی گفت: الحشد الشعبی در زمان مناسب تحت امر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق وارد عمل خواهد شد.

معاون رئیس تشکیلات الحشد الشعبی افزود: الحشد الشعبی آماده مقابله با فتنه ای است که قصد دارد عراق و دستآوردهایش را نابود کند.

المهندس با اشاره به اینکه نیروهای بسیج مردمی نیروی ذخیره نیروهای امنیتی است که تلاش می کند تا امنیت را در کشور برقرار کند ، گفت: ما با مردم ، همه انسان های شریف و مرجعیت عالیقدر برای  ادامه تلاش در جهت حفظ امنیت عراق و تحقق خواست مردم پیمان می بندیم.

«وسام العلیاوی» فرمانده سابق الحشد الشعبی و رییس دفتر گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق روز جمعه در میسان به دست عوامل تخریب گر و نفوذی به شهادت رسید.

دور جدید تظاهرات در عراق از پنجشنبه شب گذشته در برخی از شهرهای این کشور آغاز شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان