arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸

وزیر خزانه داری آمریکا: تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال می‌کنیم

استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا روز دوشنبه پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت، واشنگتن تحریم های بیشتری را علیه ایران اعمال خواهد کرد. وی در ادامه به ملاقات با یک تیم اسرائیلی در جریان سفر به فلسطین اشغالی اشاره کرد و ادامه داد که آمریکا نظرات تیم نتانیاهو را دنبال خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا روز دوشنبه پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت، واشنگتن تحریم های بیشتری را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

این وزیر امریکایی که در قدس اشغالی سخن می گفت و اظهاراتش در خبرگزاری رویتر منتشر شد، آمریکا فشار اقتصادی علیه ایران را افزایش می دهد.

دور جدیدی از تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران به دنبال خروج واشنگتن در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اعمال شده و حتی شامل غذا و دارو نیز می شود.

وی در ادامه به ملاقات با یک تیم صهیونیست در جریان سفر به فلسطین اشغالی اشاره کرد و ادامه داد که آمریکا نظرات تیم نتانیاهو را دنبال خواهد کرد.

وزیر خزانه داری آمریکا به جزئیات این نظرات و جلسه با تیم مزبور اشاره ای نکرد.

آمریکا سال گذشته علاوه بر خروج غیرقانونی از توافق هسته ای، تحریم هایی را نیز علیه ایران اعمال کرد.

این مقام امریکایی بدون اشاره به تحریم های غیرقانونی واشنگتن در حوزه غذا و دارو علیه ایران و هدف قراردادن مردم مدعی شد که این اقدام امریکا کارساز بوده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان