arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

یک ایرانی بهترین فیلمساز جشنواره تصویرطلایی آمریکا شد

محمدمهدی دل‌خواسته کارگردان فیلم کوتاه باران برای تو می بارد، جایزه بهترین فیلمساز جشنواره بین المللی تصویر طلایی آمریکا را تصاحب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدمهدی دل‌خواسته کارگردان فیلم کوتاه باران برای تو می بارد، جایزه بهترین فیلمساز جشنواره بین المللی تصویر طلایی آمریکا را تصاحب کرد.

فیلم کوتاه باران برای تو می‌بارد به عنوان اثر منتخب ماه اکتبر ۲۰۱۹ داوران جشنواره بین‌المللی تصویر طلایی شد و محمدمهدی دل‌خواسته کارگردان این اثر، برنده بهترین فیمساز اول این ماه شد.

بر اساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی فیلم باران برای تو می بارد، جشنواره بین المللی تصویر طلایی آمریکا رویدادی سالانه است که به صورت مسابقات ماهانه برندگان خود را معرفی می کند. داوران آن هر ماه فیلم‌ها را انتخاب کرده و به بهترین‌ها جایزه می‌دهند.

فیلم کوتاه باران برای تو می بارد پیش از این در جشنواره های فیلم لندن، چین، ایتالیا، برزیل و فیلم کوتاه آمریکا حضور داشته است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه باران برای تو می‌بارد آمده است: این برگ‌های زرد، به خاطر پاییز نیست که از شاخه می‌افتند. قرار است تو از این کوچه بگذری و آن‌ها پیشی می‌گیرند از یکدیگر برای فرش کردنِ مسیرت … گنجشک‌ها از روی عادت نمی‌خوانند، سرودی دسته‌جمعی را تمرین می‌کنند برای خوش‌آمد گفتن به تو.

علی اوسط سیفی و بهجت مجیدی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش‌ کرده اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان