arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/پنجشنبه 6 بهمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار پنجشنبه 6 بهمن:

احمدی نژاد: كجا وضعيت كشور به هم ريخته است؟/هيچ مشكلي در اقتصاد كشور نيست/اين‌گونه نيست كه با خواندن يك ورد همه چيز درست شود
از ما خوشتان نمي‌آيد، ولي ملت انتخاب كرده‌اند. مي‌دانم كه خيلي سخت است، اما چاره‌اي نيست، بايد تا پايان دوره صبر كرد......روز تعطيل و شهادت پيامبر عظيم‌الشان اسلام، اس‌ ام‌ اس‌ها، خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي عمومي لحظه‌اي خبر مي‌دادند كه قيمت سكه و ارز فلان قدر شده است. يك بازي زشت، اقتصادي – سياسي و رسانه‌اي شد كه به نظر من خيانت بود و غربي‌ها گفتند تا ما ايران را تحريم كرديم، اقتصادش به هم ريخت كه اين يك دروغ بزرگ بود.
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۸

فارس: تعیین ضرب‌العجل برای هاشمی رفسنجانی
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶
بخاطر اموات تان اوضاع را جمع کنید!
حمایت بی چون و چرا از تولید کنندگان (تخصیص یارانه برق، گاز، آب، ارز دولتی برای واردات مواد اولیه و...). خارج کردن بانک مرکزی از حیطه مدیریت دولتی و تخصیص بهره های بالای بانکی به ترتیبی که نقدینگی در بانکها جمع شود، می توان راه را برای بهبودی باز کند.
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
نتانیاهو:از حمله به ایران خجالت نکشید!
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
هشدار صندوق بین المللی پول: با تحریم نفت ایران، قیمت نفت به 140 دلار می رسد
صندوق بین المللی پول در هشدار به جی 20، گفت که تحریم ایران باعث می شود که تولید 1.5 میلیون بشکه نفت در روز کاهش یابد و همین مسئله تاثیری زیادی برای روی قیمت ها دارد مگر اینکه جایگزین نفت ایران پیدا شود.
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲
قیمت سکه به 790 هزار تومان رسید
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
بازار آهن غافلگیر شد
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴
در مصاحبه با بوستون گلاب؛
اصغر فرهادی: ایران مانند بچه ی مریضی است که حاضر به ترک آن نیستم/ نمی خواهم در مورد وضعیت کشورم آه و ناله کنم و غربی ها دلشان برای من بسوزد
فرهادی گفت: زمانی که دستیارم خبر نامزدی "جدایی" را در اسکار به من داد، در حال نوشتن صحنه ای از فیلم جدیدم بودم که چند روز با آن درگیر بودم. کارگردان "رقص در غبار" گفت: اگر من اسکار را ببرم، این جایره تنها برای من نخواهد بود بلکه برای تمام کارگردانانی خواهد بود که فیلمی به غیر از زبان انگلیسی ساخته اند. این به معنای آن است که زبان سد و مانعی در سینما نیست.
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
احتمال حضور رحیمی در جلسات مجمع تشخیص
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲
بازگشت یاران مشایی
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
نظرات بینندگان