arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸

استراماچونی: باید برابر تراکتور تهاجمی بازی می‌کردیم/ امیدوارم شبیه دنیزلی شوم

سرمربی استقلال معتقد است تیمش با شایستگی از سد تراکتور گذشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استراماچونی: باید برابر تراکتور تهاجمی بازی می‌کردیم/ امیدوارم شبیه دنیزلی شومسرمربی استقلال معتقد است تیمش با شایستگی از سد تراکتور گذشته است.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال پس از برتری تیمش برابر تراکتور در مهم‌ترین دیدار هفته نهم در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به استقلالی‌های سراسر ایران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازیکن‌های استقلال باید در هر زمینی خوب بازی کنند. ما باید مقابل تراکتور هجومی بازی می‌کردیم زیرا برابر مربی و تیم خوبی بازی می‌کردیم. با ذهنیت برد به میدان آمدیم و استحقاق آن را داشتیم. در تبریز زدن ۴ گل به تراکتور کار سختی است. به تیم حریف هم بابت این بازی تبریک می‌گویم زیر بازی با کیفیتی در حد لیگ ایران به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: برای من بازی‌های مهم بسیار اهمیت دارد زیرا در این بازی‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم و این دیدار یک قدم رو به جلو بود. این ذهنیت بازیکنان ما است که پیشرفت می‌کند و همین باعث شده تا ۶ بازی پشت سر هم بببریم که من زیاد برای این موضوع ذوق‌زده نمی‌شوم. تیم من در همه شرایط فوتبال زیبا ارائه می‌دهد حتی زمانی که جلو هستیم و باید نتیجه را حفظ کنیم. دنیزلی یکی از بهترین مربیان لیگ است و نکات خوبی را از او قبل از بازی شنیدم. او از من بزرگ‌تر است و من به دنیزلی احترام زیادی می‌گذارم. امیدوارم در ۷۰ سالگی شبیه او شوم.

ادامه دارد...

نظرات بینندگان