arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

لایو خبر - ۱۱ آبان ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر بریتانیا: در هفته های آینده تصمیمات مهمی درباره آینده برجام پیش روی ایران خواهد بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۶

مک ایر» سفیر بریتانیا در تهران امروز (شنبه) در صفحه اینستاگرامش با انتشار ویدئویی عنوان کرد: «من به عنوان سفیر بریتانیا زمان زیادی را صرف می کنم تا تعهدات کشورم را نسبت به برجام توضیح دهم.این تعهد ما حقیقی است، ما به همراه فرانسه، آلمان، چین و روسیه تلاش های بسیاری می کنیم تا ایران همچنان از مزایای برجام برخوردار باشد.»

سعید مولایی پناهنده آلمان شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۵

فدراسیون جهانی جودو اعلام کرد اداره مهاجرت آلمان تقاضای پناهندگی سعید ملایی جودوکار ایران که راهی این کشور شده را پذیرفت.

ارسال نامه روحانی به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تایید شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۴

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: پس از ارائه " پویش صلح هرمز " توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایشان متن کامل آن را برای سران کشورهای یاد شده ارسال کرد و در آن خواستار تشریک مساعی همه آنها در پردازش و اجرای آن شدند.

موافقت ولیعهد عربستان با آغاز فروش سهام آرامکو
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۴

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با اعلام عرضه اولیه عمومی سهام شرکت نفتی دولتی آرامکو در روز یکشنبه موافقت کرد.پنج منبع آگاه به رویترز گفتند این شرکت نفتی تصمیم خود برای عرضه اولیه عمومی سهام را در سوم نوامبراعلام خواهد کرد

وزیر ارتباطات: فردا شب تکلیف کلاه‌برداری‌هایی که از طریق خدمات ارزش افزوده انجام شده است، مشخص خواهد شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۳

محمدجواد آذری جهرمی اعلام کرد، فردا شب تکلیف شرکت‌های خدمات ارزش افزوده مشخص می‌شود و خبرهای خوبی در این زمینه داریم. وزیر ارتباطات تقریبا از دو ماه قبل مبارزه با کلاهبرداری‌هایی که از طریق خدمات ارزش افزوده صورت می‌گیرد را طی چند مرحله آغاز کرد

آمریکا: دنبال روزی هستیم که دوباره دیپلمات‌هایمان را به تهران بفرستیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۶

وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا روز دونشبه 13 آبان در همین وزارت خانه میزبان یک مراسم خواهد بود که قرار است در آن از دیپلمات‌های آمریکایی حاضر در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی در تهران و خوانواده‌هایشان قدردانی کند. در ادامه این بیانیه همچنین آمده است که واشنگتن به دنبال روزی است که بار دیگر بتواند دیپلمات‌های خود را به تهران بفرستد.

اینکه گفته ‌شود «رهبری تحت فشار قرار گرفته‌اند» جفا به ایشان است
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۱

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: اینکه گفته ‌شود «رهبری یکسری محذوراتی دارند و نمی‌توانند بگویند؛ یا رهبری تحت فشار قرار گرفته‌اند؛ ما باید راه را برای رهبری باز کنیم» این سخنان جفا به رهبری است. بنده افتخارم این است که ۳۰ سال از نزدیک در خدمت رهبری بودم و می‌گویم، رهبری نه می‌ترسند، نه تحت فشار افکار عمومی و نه تحت نفوذ قرار می‌گیرند، کاملا حساب شده عمل می‌کنند و مصداق «اِنَّ الْمُوْمِنَ یَنْظُرُ بِنُورِ الله» هستند

بیش از حد نیاز موشک ذخیره کرده‌ایم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۰

فرمانده سپاه: با تاکید بر اینکه منطق، دین، ملت، رهبر ما عناصر قدرت ماست، گفت: ما فقط به موشک‌ها تکیه نداریم، هرچند به اندازه کافی و بیش از حد نیاز آنها را ذخیره کرده‌ایم و هدفمان هم مشخص است و نیروهایمان هم کاملا آماده هستند.

طرح ایجاد «قائم مقام اجرایی» برای رهبری به جای رییس جمهور
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۰

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس از طرح تعدادی از نمایندگان برای ایجاد «قائم مقام اجرایی» برای رهبری به جای منصب ریاست جمهوری خبر داده است. این نماینده اصولگرا همچنین گفت که علی لاریجانی رئیس مجلس با این طرح مخالفت کرده است. براساس گفته های قاضی زاده، این طرح به جایی نرسیده است.

ایتالیا پرواز ماهان را به این کشور متوقف کرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۷

به دنبال سفر وزیر امورخارجه آمریکا به رم، دولت ایتالیا روز جمعه اعلام کرد که پرواز خط هوایی ماهان ایران به این کشور متوقف شده است.

۲۰ سال حبس برای جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۷

"علیرضا زیباحالت منفرد" معروف به جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی که اخیراً سخنگوی قوه قضائیه از صدور محکومیت سنگین برایش خبر داده، از سوی دادگاه به ۲۰ سال حبس محکوم شد.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۷:۵۷

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان