arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

سرخوش با‌مربی ، نگران از مدیر !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: استقلالی ها جمعه با شکوهی را برای هواداران خود رقم زدند. آنها در تبریز بعد از هشت سال ناکامی در شکست تراکتور با‌چهار‌گل این حریف پر مهره و مدعا را مغلوب‌ساختند تا تنها تیم خوشبخت هفته نهم لقب بگیرند.

شاگردان استراماچونی در حالی سرخ های تبریز را گلباران کردند‌که تیمهای بالا جدولی سپاهان، شهر خودرو و پرسپولیس موفق به شکست حریفان خود نشده و این بهترین فرصت برای نزدیک شدن پسران آبی به صدر جدول بود.

با کسب چهارمین برد پی در پی در لیگ و ششمین پیروز متوالی. رفته رفته عیار کار سرمربی جوان و ایتالیایی آبی پوشان بدست می آید. او اگر چه شروع خوب و دلچسبی در آغاز فصل نداشت اما خیلی زود و‌با شناخت ترکیب اصلی بر اوضاع مسلط شده و در قامت یک مدعی تمام عیار قرار گرفته است.

اگر چه نتایج خوب استقلالی ها که با تدابیر و تاکتیک های تیمی استراماچونی بدست آمده امید زیادی در بین هواداران پرشمار آبی بوجود آورده است اما یک بی اعتمادی مسبوق به سابقه نسبت به عملکرد مشکوک مدیران باشگاه اجازه نمی دهد خیلی خوش بینانه به آخر فصل بیاندیشند!

فصل پیش و‌ دو فصل قبل هم استقلال روزهای اوج و اقتدار زیادی را تجربه کرده بود لکن عکس العمل مدیریت باشگاه به درخشش تیم معکوس و مخرب بود تا‌جایی که از تیم تشنه گلزنی و بی رحم شفر که روی نوار برد های پر گل قرار گرفته بود یک‌ مغلوب بی خطر و زحمت در دربی ساخت! هواداران هفته هاست به عملکرد مدیر عامل تیم شان نه گفته اند، آنها هرگز اعمال کاری های صورت گرفته در جدایی ستاره های تیمشان را فراموش نمی کنند.

استقلال استراماچونی توان بهتر از این شدن را هم دارد به شرط آنکه فتحی و اعیان و انصارش اجازه دهند! تامین زمین تمرین مناسب کمترین انتظاری ست‌که‌می شود از‌کادر مدیریتی باشگاه داشت اما بارها و بارها در دو سه فصل اخیر شاهد بوده این‌که از همین‌حداقل ها هم دریغ شده است. کسی چه میداند؛ آیا رابطه ای بین اوج گیری استقلال و‌کمکاری و بی پولی باشگاه وجود دارد یا خیر؟

این مربی مدیری میخواهد همانند خودش که کمک حالش شود.

البته اگر گوش شنوایی یا چشمان تیز بینی در وزارت ورزش باشد و امسال مدیری مثل حاج‌علی فتح‌الله را ببیند و یا شعار روی سکو ها را بشنود.

نظرات بینندگان