arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

طرح الزام گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح الزام گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح الزام گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها

فرهاد فلاحتی با اشاره به 13 آبان روز مباره با استکبار جهانی، اظهار کرد: در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، مردم به این آگاهی رسیده‌اند که محور و نظام سلطه آمریکا است.

وی افزود: بخشی از این سلطه‌گری مربوط به انقلاب اسلامی است، چراکه آمریکا هیمنه نظام و انقلاب اسلامی را دیده و با آن مخالفت می‌کند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روحیه استکباری آمریکا، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا طبع یک جانبه‌گرایی دارد.

فلاحتی ادامه داد: وقتی ترامپ اعلام کرد که به خاطر نفت در سوریه می‌ماند، طبیعی است این روحیه در حوزه‌های دیگر نیز دیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی افتخار دارد که در روزی به نام 13 آبان اولین شاخ آمریکا را در کشور شکست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در این سال‌ها در مقابل استکبارگران ایستادگی کرده، با آن مقابله کرده و آمریکا را به عنوان سلطه‌گر جهانی به تمام ملت‌های آزاده جهان معرفی کرده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی طرح الزام گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها در حال بررسی است.

فلاحتی یادآور شد: اگر این طرح تصویب شود، این موضوع در کتب درسی و برنامه‌های آموزش و پرورش نیز گنجانده می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان