arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

بازگشت شخصیت پل واکر به «سریع و خشمگین ۹»/ فیلم فضایی می‌شود

فیلم «سریع و خشمگین ۹» که قرار است سال آینده اکران شود بار دیگر شخصیت پل واکر را به مجموعه برمی‌گرداند و فیلم سفری هم به فضا خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم «سریع و خشمگین ۹» که قرار است سال آینده اکران شود بار دیگر شخصیت پل واکر را به مجموعه برمی‌گرداند و فیلم سفری هم به فضا خواهد داشت.

به نقل از آسوشیتدپرس، شاید دواین جانسون و جیسون استاتهام در فیلم بعدی از مجموعه «سریع و خشمگین» حضور نداشته باشند اما جان سنا و مایکل روکر از جمله حاضران در قسمت جدید از این مجموعه پرطرفدار هستند و البته همچنان بازیگر نقش اصلی وین دیزل خواهد بود.

اما حالا خبرها حاکی از این است که محبوب‌ترین شخصیت این مجموعه یعنی پل واکر با شخصیت برایان اوکانر نیز در این قسمت خواهد بود. این در حالی است که پل واکر سال ۲۰۱۳ در یک تصادف غم‌انگیز رانندگی از دنیا رفت.

به همین دلیل در فیلم «خشمگین۷» بخش‌های باقی مانده از نقش‌آفرینی وی با کمک جلوه‌های کامپیوتری ساخته شد و البته این نقش‌آفرینی با کمک خانواده واکر هم ممکن شد و ۲ برادر او کیلب و کودی در نقش وی ظاهر شدند. این روند با ترکیب‌های دیجیتال تکمیل شد تا نتیجه‌ای طبیعی و واقعی به دست آید. آن فیلم یک موفقیت بزرگ عمومی را رقم زد و در عین حال یاد واکر گرامی داشته شد.

تصور بر این بود که در سکانس پایانی وقتی واکر با اتومبیلش در غروب محو می‌شود، آخرین باری خواهد بود که وی در این فیلم‌ها دیده می‌شود. اما حالا گفته شده که برای فیلم جدید سازندگان به دنبال یک بدل برای این بازیگر هستند. هنوز معلوم نیست که آیا این شخصیت نقش اصلی فیلم را ایفا می‌کند یا فلش‌بک کوتاهی به گذشته خواهد بود یا از امکانات دیجیتال استفاده می‌شود، اما به نظر می‌رسد او در فیلم جدید بار دیگر حاضر خواهد بود.

هر چند پیشتر درباره کری فیشر در نقش پرنسس لیا در فیلم «جنگ ستارگان: اسکای واکر برمی‌خیزد» این اتفاق افتاده است.

در عین حال گفته شده فیلم جدید این مجموعه دربرگیرنده صحنه‌هایی از فضا هم خواهد بود و توضیح بیشتری در این باره ارایه نشده است.

شارلیز ترون، کرت راسل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، لوداکریس، ترسی گیبسون و هلن میرن دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

کارگردانی فیلم «سریع و خشمگین ۹» را بار دیگر جاستین لین بر عهده دارد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان