arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

استاندار مازندران: ۸۰ درصد از سواحل مازندران در دسترس مردم است / برای آزادسازی سواحل نیازمند دستور رهبری هستیم

استاندار مازندران با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از سواحل مازندران در دسترس مردم است، گفت: در برخی از موارد نیازمند دستور تاکیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین معارفه نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل‌بیت مرکز استان اظهار کرد: این باشکوه‌ترین جلسه شورای اداری استان است که در سال جاری برگزار شده است.

وی با آروزی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران برای آیت‌الله محمدی‌لائینی آرزوی موفقیت کرد و افزود: از همه مسؤولان و روحانیونی که در ایجاد وفاق در استان تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

استاندار مازندران با بیان اینکه آیت‌الله طبرسی حلقه اتصال و همگرایی در استان بوده است، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا وفاق و همدلی در استان مازندران ایجاد شود و آیت‌الله لائینی نیز مشی اعتدالی دارد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به غرب استان مازندران داشته‌اند، خاطرنشان کرد: از حجت‌الاسلام گلپایگانی درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به بحث پسماند استان داشته باشند و درخواست داریم مقام معظم رهبری دستور ویژه‌ای برای برطرف کردن معضل پسماند استان دهند.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از سواحل مازندران در دسترس مردم است، ادامه داد: در برخی از موارد نیازمند دستور تاکیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دریای مازندران فقط برای مردم استان نیست بلکه برای همه کشور است و خدمات کشوری ارائه می‌دهد، افزود: در حوزه بازسازی مناطق سیل‌زده نیازمند حمایت و کمک دولت و دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

حسین‌زادگان بیان کرد: بحث منطقه آزاد مازندران نگاه‌های کارشناسی صورت گرفته و تصویب شده و باید در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام کارخانه نساجی مازندران احیا شده و باز هم نیازمند حمایت است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان