arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

یدیعوت آحارونوت: امارات به اسرائیلی ها اجازه خواهد تا به این کشور سفر کنند

روزنامه اسرائیلی «یعدیعوت آحارونوت» مدعی شد که امارات متحده عربی به اسرائیلی ها اجازه خواهد داد تا با پاسپورت اسرائیلی به این کشور سفر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نوشته یدیعوت آحارونوت، رژیم صهیونیستی یک غرفه ویژه در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در شهر دبی برپا خواهد کرد.

این روزنامه مدعی است که مقام های اماراتی به شهروندان اسرائیلی اجازه خواهند تا برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه به این کشور سفر کنند و تماس هایی در بالاترین سطوح میان امارات و اسرائیل برای ورود گردشگران با پاسپورت اسرائیلی به امارات انجام شده است.

یک مقام صهیونیستی در این زمینه گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ می تواند الگویی باشد تا از این طریق گردشگران اسرائیلی بتوانند از امارات بازدید کنند و پس از پایان نمایشگاه مقام های اماراتی درهای کشور را به روی گردشگران باز نگه خواهند داشت.

در همین رابطه یک مقام آمریکایی نزدیک به دولت امارات متحده عربی به یدیعوت آحارونوت گفت: مقام های اماراتی ممکن است درهای کشورشان را به روی اسرائیلی ها بازکنند و شهروندان با پاسپورت اسرائیلی به این کشور سفر کنند.

همچنین «محمد خاطر» معاون مدیر گردشگری امارت رئس الخیمه در گفت وگو با این روزنامه صهیونیستی گفت: صدها اسرائیلی خواهند توانست تا از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دیدن کنند.

پیش تر نیز روزنامه صهیونیستی کان درمطلبی نوشته بود که اخیرا گفت و گو هایی میان مقام های اماراتی و یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی در خصوص هماهنگی ها برای حضور هیات صهیوینستی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی صورت گرفته است.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ نمایشگاهی جهانی است که قرار است در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (سوم مهر ۹۹) به میزبانی دوبی و در کشور امارات برگزار شود.

این نمایشگاه جهانی به عنوان سومین رویداد مهم بین المللی به شمار می رود که هر پنج سال یک بار برگزار می شود و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت و در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها، خلاقیت ها و اختراعات بشری از سراسر دنیا در یک شهر به نمایش در می آید.

ارتباط میان رژیم صهیونیستی و برخی ازحکام منطقه طی ماه های گذشته به یک موضوع عادی بدل شده است. تاکنون چندهیأت ورزشی صهیونیستی در کنفرانس ها، همایش های ورزشی در برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی شرکت کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که شرکت هیأت های اسرائیلی به همگرایی میان تل آویو و کشورهای عربی خواهد انجامید.

پیش از آن و در آبان ماه ۹۷ یک هیأت رژیم صهیونیستی به امارات سفر کرد و سرود این رژیم نامشروع برای نخستین بار در ابوظبی نواخته شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان