arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

آیت‌الله علوی گرگانی: از ملت عراق بابت اینکه اجازه ندادند معترضین به کنسولگری ایران حمله کنند، تشکر می‌کنم

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه ملت ایران و عراق ملتی واحده هستند،گفت:اگر همه زیر پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) قرارگرفته و مطیع امر بزرگان دینی باشیم موفق می‌شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه ملت ایران و عراق ملتی واحده هستند،گفت:اگر همه زیر پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) قرارگرفته و مطیع امر بزرگان دینی باشیم موفق می‌شویم.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار سفیر عراق در ایران که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی رنگ و بویی به اجتماع ملت ایران و عراق داده است و نباید از بین برود.

وی افزود:عظمت اربعین به ملت ایران و عراق حال و هوای بسیار خوبی داده است و این دو ملت عزیز به‌واسطه اربعین شرایط خوبی پیدا کردند ولی دشمن نمی‌خواهد ملت ایران و عراق در کنار یکدیگر باشند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه ملت ایران و عراق ملتی واحده هستند، بیان کرد:اگر همه زیر پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) قرارگرفته و مطیع امر بزرگان دینی باشیم موفق می‌شویم، در عراق آیت‌الله سیستانی حضور دارد و اگر ملت عراق تحت فرمان ایشان باشد دشمن نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: تا زمانی که آرامش و وحدت داشته باشیم دشمن نمی‌توان اهداف خود را پیش ببرد، ولی دشمن آب را گل‌آلود می‌کند تا ماهی بگیرد و به اهداف خود برسد و دو ملت را به جان یکدیگر می‌اندازد و باید زرنگ باشیم و اجازه ندهیم دشمن جای پایی میان ملت ایران و عراق داشته باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: از ملت عراق بابت اینکه اجازه ندادند تا برخی معترضین به کنسولگری ایران حمله کنند و حرکات ناهنجار انجام دهند صمیمانه تشکر می‌کنم، از خداوند می‌خواهم ملت ایران و عراق را در اهداف مقدس موفق کند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان