arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

نظر احمدی مقدم در مورد همجنس بازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه در لحظات ابتدايي وقوع حادثه خرم‌آباد همه تصورها مي‌كردند كه اين مساله ترور است، گفت: در تحقيقات مشخص شد كه اين مساله فقط به خاطر اختلافات شخصي رخ داده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم صبح يكشنبه در نخستين جشنواره ملي شهروند نمونه با اشاره به آغاز دهه مباركه فجر گفت: با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامي هنوز هم مي‌توان ادعا كرد كه شعارهاي اساسي انقلاب همچون (استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي) زنده و پويا مانده است.

وي با اشاره به شعار «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» در شكل‌گيري انقلاب اسلامي گفت: مردم در شكل‌گيري، پيروزي و استمرار انقلاب اسلامي نقش بسياري داشتند و مي‌توان گفت كه نقش و حضور مردم در بروز انقلاب نقش اساسي داشته‌اند.

وي با بيان اينكه مردمي بودن و حضور مردم در ايجاد انقلاب دستاوردهاي ديگري همچون استقلال، آزادي و حاكميت اسلام را به ارمغان آورده است، گفت: شرط لازم استمرار انقلاب و طراوت آن در دنيا استمرار حضور مردم است.

اسلام و مردم در ايران تفكيك‌ناپذيرند

فرمانده ناجا با بيان اينكه اسلام و مردم در كشور ما تفكيك‌ناپذير هستند، گفت: امروزه انقلاب ايران كه توانسته است پس از گذشت 33 سال در برابر موج هجوم‌ها دوام بياورد به عنوان الگو و نمونه‌اي براي ديگر كشورهاي دنيا قرار گرفته است.

احمدي‌مقدم با اشاره به موضوع جشنواره شهروند برگزيده گفت: سرمايه مهم انسان‌ها جان آنهاست و هنگامي كه انساني براي نجات جان ديگري از جان خود مي‌گذرد اين نشان دهنده اوج كمال و ايثارگري اين فرد است.

فرمانده ناجا با بيان اينكه اساس فرهنگ اومانيستي كه بر مدار فردگرايي و نفع‌گرايي استوار است، گفت: اين مساله با ذات و جوهره انسان در تضاد است. چرا كه روح خداوند در انسان دميده شده است و انسان روح خدايي و ايثارگرانه دارد.

وي با بيان اينكه صلات بعد فردي عبادات و زكات بعد اجتماعي نزديكي به خداست، گفت: افراد بايد در محيط جهاد اجتماعي، بسط و تحقق عدالت، نهي از منكركه براي احياي جامعه و روشنگري و پيشگيري ازخطاها در جامعه است عمل كنند چرا كه انسان‌ها در قبال يكديگر مسئول هستند و نبايد با ديدن خطاهاي يكديگر بگويند كه به من مربوط نيست.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه شهروندان نمونه كساني هستند كه موجب نجات جان افراد شده‌اند، گفت: مهمتر از حفظ جان، حفظ روح و هدايت آن است.

فرمانده ناجا با بيان اينكه در حال حاضر در نيروي انتظامي آموزش‌هاي خاصي براي كمك به مردم براي ماموران ناجا در نظر گرفته شده است،گفت: بر اساس اين آموزش‌ها اگر ماموري مي‌بيند كه ماشيني خراب شده يا بنزين آن تمام شده مي‌تواند به اين افراد كمك كند. هرچند كه در شرح وظايف ماموران اين وظيفه گنجانده نشده است اما بايد گفت كه از لحاظ عقلاني و شرعي اين امر مهم است.

وي با بيان اينكه داشتن روحيه فداكاري، ايثار و گذشت در جامعه براي حيات اجتماعي مهم است، گفت: همه آحاد جامعه بايد خود را در قبال يكديگر مسئول بدانند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه بايد از مظاهر و فرهنگ ايراني ـ اسلامي در مقابل مظاهر تمدن امروزي و شهرنشيني محافظت كرد، گفت: حفظ روحيه گذشت، ايثار و فداكاري در برابر مظاهر امروزي و شهرنشيني بايد به گونه‌اي باشد كه اين مظاهر در برابر فشارها و فرهنگ زندگي شهرنشيني رنگ نبازد.

وي با بيان اينكه حفظ عناصر مثبت فرهنگي فعاليتي شايسته است، گفت: حفظ و ارتقاء روح فداكاري، گذشت و ايثار در جامعه بسيار مهم است و مي‌توان اين مهم را با بسترسازي و استفاده از ظرفيت‌هاي هنرمندان، رسانه‌ها و همچنين چهره‌هاي ايثارگران ادامه داد.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه امروزه كارگردانان به دنبال داستان‌هاي تخيلي هستند، گفت: ايثار اين شهروندان نيز مي‌تواند به عنوان دستمايه يك فيلم قرار گيرد.

حادثه خرم‌آباد به خاطر اختلافات شخصي رخ داد

به گزارش ايسنا،احمدي‌مقدم با اشاره به حادثه خرم‌آباد گفت: در لحظات ابتدايي همه تصورها بر اين بود كه اين مساله ترور است و اين حادثه را به سرويس‌هاي امنيتي مختلف دنيا نسبت مي‌دادند، اما پس از تحقيقات مشخص شد كه اين مساله فقط به خاطر اختلافات شخصي رخ داده است كه اين تجربه مي‌تواند به عنوان سوژه‌اي براي پرداختن مورد استفاده قرار گيرد.

وي با بيان اينكه اوج روح فداكاري يك ايثارگر آن است كه تلاش مي‌كند ناشناخته باقي بماند، گفت: با اين حال دستگاه‌هاي مختلف و سازمان‌هاي متعدد وظيفه دارند كه از اين فرد به دليل انجام اقدام شايسته تقدير كند.

فرمانده ناجا در ادامه با بيان اينكه همگي بايد در راستاي حفظ ارزش‌ها و هنجارهاي ايراني ـ اسلامي گام برداريم، گفت: بايد تلاش كنيم كه از اين هنجارها مراقبت كنيم چرا كه بي‌توجهي باعث مي‌شود كه در گام اول هنجارها كمرنگ شده و پس از آن ضد ارزش‌ها به جاي آنها در جامعه ترويج ‌يابد و در صورت بي‌توجهي پس از مدتي ضد ارزش‌ها تبديل به ارزش مي‌شود.

احمدي‌مقدم با اشاره به سخنان رييس‌جمهوري در دانشگاه كلمبيا در مورد عدم وجود همجنس‌بازها در ايران گفت: هنگامي كه رييس‌جمهور اين مطلب را در جمع دانشجويان عنوان كرد، همگي به او خنديدند اما اين مساله نشان مي‌دهد كه اين امر منكر كه در گذشته عملي زشت محسوب مي‌شد امروزه به امري طبيعي تبديل شده به گونه‌اي كه تبديل به هنجاري شده است و در برخي جوامع مقبوليت يافته است.

وي با بيان اينكه امروزه انقلاب ايران الگو و الهام‌بخش ديگر كشورهاست، گفت: جامعه‌ الگو بايد در تمام زمينه‌هاي امنيت، اجتماعي، اقتصادي برتر باشد.

وي با بيان اينكه عزيزاني كه در راه جهاد دانش و علم جان خود را از دست مي‌دهند، كمتر از كساني نيستند كه در جنگ مقابل تانك ايستاده‌اند، گفت: مجاهد في‌سبيل‌الله تنها فردي نيست كه در زمان جنگ در برابر دشمن ايستادگي كرده است.

فرمانده ناجا با بيان اينكه مجاهدان في سبيل‌الله را نبايد به گروه خاصي محدود كنيم كه اين افراد در برابر گلوله دشمنان قرار گرفته‌اند گفت: همه افرادي كه براي جان و غيره ديگران در هر عرصه‌اي تلاش كرده‌اند مجاهد في‌سبيل‌الله هستند.

در پايان اين مراسم از تمبر يادبود شهروند برگزيده رونمايي شد و همچنين از پدر شهيد حسين فهميده، ريزعلي خواجوي، خانواده شهيد احمدي روشن و كاپيتان شهبازي و جمعي از شهروندان برگزيده تقدير شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ایمان 111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
1
20
تنهایی فکر کردی یا کمک گرفتی؟؟؟راستشو بگو
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
1
23
مطمئنید دلیلش فقط همین بود!؟؟
راستی الان بیان مطلب همجنسگرایی به چی ربط داشت!؟
گرونی!؟ اختلاس!؟ بازار کاملا کنترل شده ارز و سکه!؟ ما که نفهمیدیم!
پارک دانشجو کسی میدونه کجاست!؟ یه چندباری اسمشو شنیدم!
نظرات بینندگان