arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

لایو خبر - ۲۰ آبان ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور: سعی می کنیم موارد فیلترینگ را تا حد امکان کاهش دهیم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۱

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، گفت: سعی می کنیم موارد فیلترینگ را تا حد امکان کاهش دهیم ولی در برابر افرادی که بخواهند بدون توجه به حدود قانونی و صرفاً بر اساس فشار رسانه‌ای از مسئولیت خود سر باز بزنند، می ایستیم.

رئیس جمهور: اینکه با پول مردم، تکنولوژی شنود خرید و دوسال زندگی و کارشان را شنود کنید؛ خب یک خطا هم پیدا می کنید ... / دیگر گذشت آن زمان که بگوییم اصل ۴۴ گفته صداوسیما باید دولتی باشد / اگر بنا باشد بر افکار گذشته خود بایستیم ضرر می کنیم / پرونده درست کردن هنر نیست، به پرونده رسیدگی کردن هنر است
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۱

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید اخلاق را به عنوانی درسی بدانیم که باید از پیامبر اسلام یاد بگیریم تصریح کرد: اگر همه چیز در کشور باشد اما اخلاق نباشد، به جایی نمی‌رسیم. متاسفانه امروز در کشور همدیگر را خُرد می‌کنیم، قدرت خود را علیه یکدیگر استفاده می‌کنیم. حزب و جناح و رقابت سر جای خودش خوب است، اما متاسفانه احزاب ما فکر می کنند باید هر روز با یکدیگر دعوا کنند. بیایم این بی اخلاقی ها را کنار بگذاریم اگر ما در دنیای سیاست به تعبیر بعضی‌ها قواعد بازی را یاد نگرفته باشیم و استفاده نکنیم، هم آبروی ما و قدرت پیشرفت کشور و هم رفاه و عظمت کشور را از بین خواهیم برد.

روحانی: پای هر میز مذاکره‌ای که به نفعمان باشد، می‌نشینیم/ مگر می‌شود یک کشوری در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و منزوی باشد/ اگر تعامل نکنیم یعنی منزوی شویم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۲۸

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه ایستادگی، مقاومت، صبر، تحمل، سختکوشی و در کنار آنها تعامل با دنیا با یکدیگر منافات ندارد، گفت: برخی تصور می‌کنند، اگر مقاومت کنیم با دنیا قهر هستیم و این در حالی است که ما اهل قهر نیستیم و برخی تصور می‌کنند که اگر با دنیا گفتگو کنیم به معنای سستی و از بین رفتن کارها است. اما نمی‌دانند که عدم گفتگو با دیگران در حقیقت همان منزوی شدن است.

علم الهدی: به بنده گفتند بعد از دستگیری آمدنیوز، بیشتر اطلاعات را از شهر مشهد به او می دادند
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۲۷

سید احمد علم الهدی با اشاره به اینکه بیشتر چالش‌های کشور نشأت گرفته از شهر مشهد است، تصریح کرد: به بنده اطلاع دادند بعد از جریان دستگیری آمدنیوز بیشتر اطلاعات را از همین شهر مشهد به او می‌دادند.

سروری: حداد عادل در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نمی‌کند
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۲۵

پرویز سروری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، درباره این گمانه‌زنی‌ها اظهار داشت: شخص حداد عادل گفتند که در انتخابات پیش رو شرکت نمی‌کنند

یارانه جدید در راه است؟
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۸

حسن روحانیرییس جمهور در رفسنجان گفت: از ۲۵ میلیون خانوار در کشور ۱۸ میلیون خانوار نیاز به مساعدت دارند؛ از ماه آینده برای این ۱۸ میلیون خانوار ماهانه حمایتی را در نظر می‌گیریم؛ جزئیات این طرخ در روز‌های آینده اعلام می‌شود

اظهارات روحانی درباره مزایای ادامه برجام تا یک سال آینده
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۷

حسن روحانی رییس جمهور گفت: با ادامه برجام، سال آینده ما به یک هدف بسیار بزرگ دست پیدا می‌کنیم؛ تحریم تسلیحاتی ایران برداشته خواهد شد. او با بیان اینکه در تجربه خروج آمریکا از برجام، ما یک راه بینابین را انتخاب کرده ایم؛ اینکه برجام را حفظ کردیم و تعهدات خود را پله پله کاهش دادیم گفت: در توان هسته‌ای، از هر زمان دیگری شرایط ما بهتر است؛ چند سال پیش فقط ۵ نوع سانتریفیوژ داشتیم امروز ۱۵ نوع

جزئیات کشف دومین میدان بزرگ نفتی کشور
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۸

وزیر نفت با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد و اعلام خبر کشف میدان نفتی  نام‌آوران گفت: میدان نام‌آوران در وسعت ۲۴۰۰ کیلومتر عمق ۳۱۰۰ متر و با ضخامت نفت ۸۰ متر یک مخزن به اندازه ۵۳ میلیارد بشکه نفت کشف شده است. قبلا در این منطقه میادین منصوری، سوسنگرد، آب تیمور، سپهر، جفیر و دارخوین را داشتیم و زیر این میادین لایه نفتی کشف شده بود.

فیلترشکن های قانونی در راهند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۷

دبیر شورای عالی فضای مجازی از تهیه دستورالعملی برای تعیین سطح دسترسی متفاوت افراد به اینترنت در کارگروه فیلترینگ خبر داد و گفت: به زودی اپراتورهای VPNرسمی در کشور ایجاد می شود.

کنایه سرلشگر باقری به سخنان روحانی
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۷

سرلشگر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه آنچه بعنوان الگو وجود داشته، دوره کوتاه حکومت پیامبر اکرم(ص) و دوره کوتاه‌تر حکومت حضرت علی(ع) است، تصریح کرد: بر اساس دیدگاه حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه شاخص های حکمرانی اسلامی را می‌توان قانون‌مداری، پاسخگو بودن، شفافیت، کارایی و اثربخشی، مبارزه با فساد و سواستفاده از قدرت برشمرد که این مبارزه با فساد بحمدالله در این ایام اخیر، هرچند به مذاق برخی‌ها خوش نیاید در پیش گرفته شده است.

مورالس کناره‌گیری کرد
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۶

اوو مورالس رییس‌جمهوری بولیوی در پی اعتراضات اخیر نسبت به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۴

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان