arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

ترابی به تیم ملی فوتبال دعوت شد

بنابر اعلام باشگاه پرسپولیس، «مهدی ترابی» بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار با عراق فراخوانده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مهدی ترابی» که در لیست ۲۳ نفره «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جایی نداشت با قطعی شدن مصدومیت «احسان حاج‌صفی» از سوی کادر فنی به اردو دعوت شد. با اضافه شدن ترابی به اردوی ملی‌پوشان، شمار پرسپولیسی‌های حاضر در این دوره از اردو به عدد ۶ رسید.

بررسی نفرات حاضر در لیست ویلموتس نشان از آن دارد نسبت به لیست قبلی اشکان دژاگه، مرتضی منصوری، مهرداد محمدی و امید نورافکن دعوت نشده‌اند و به جای آنها وریا غفوری، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی جواز حضور پیدا کرده‌اند. در لیست نهایی ویلموتس علیرضا جهانبخش همچنان یک غایب سرشناس به شمار می‌رود. در لیست کنونی تیم ملی ۱۳ بازیکن داخلی از چهار تیم حضور دارند. ۱۰ بازیکن لژیونر نیز به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند.

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در اردن به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال ایران که در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی با تیم‌های کامبوج، هنک کنگ، بحرین و عراق هم‌گروه است از سه دیدار پیشین خود ۲ برد و یک شکست در کارنامه دارد. تیم‌های عراق و بحرین با ۷ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و تیم ایران با ۶ امتیاز در جایگاه سوم است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان