arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره تشدید آلودگی هوای تهران و کرج: تا ظهر پنجشنبه کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود

در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج از امروز (۲۰ آبان ماه) تا ظهر پنجشنبه (۲۳ آبان ماه) کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود. در این شرایط خودداری شهروندان به‌ویژه کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و فضاهای باز و به کارگیری تمهیدات لازم از سوی مسئولان شهری توصیه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره تشدید آلودگی هوای تهران و کرج: تا ظهر پنجشنبه کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شودسازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به کاهش کیفیت هوای تهران و کرج تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنادر اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج از امروز (۲۰ آبان ماه) تا ظهر پنجشنبه (۲۳ آبان ماه) کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط خودداری شهروندان به‌ویژه کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و فضاهای باز و به کارگیری تمهیدات لازم از سوی مسئولان شهری توصیه می‌شود.

نظرات بینندگان