arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

برترین های تاریخ تبلت + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :





از مشکلات این دستگاه می توان به پشتیبانی نکردن آن از برنامه فلش پلیر اشاره کرد که در این صورت امکان استفاده از برخی سایت ها را ندارید. همچنین درگاه هایی نیز برای پرینتر و دوربین تعبیه نشده است.

Samsung Galaxy Tab

همانطور که می دانید سامسونگ و اپل در یک رقابت نزدیک به هم هستند و پس از اینکه اپل تبلت خود را روانه بازار کرد، این شرکت سامسونگ بود که به تبعیت از آن تبلت خود را به بازار عرضه کرد.



تبلت سامسونگ از آی پد نیز باریکتر بود و با داشتن سیستم آندروئید توانست بازار خوبی را برای خود در جهان فراهم کند. بسیاری از مصرف کنندگان و آزمایش کننده ها از این تبلت راضی هستند. امکاناتی مانند Wi-Fi و e-reader (کتابخانه دیجیتالی)  و همینطور برنامه های جانبی عالی از نقاط قوت این تبلت است.

مشکل این تبلت نیز به مانند آی پد به درگاه های USB آن باز میگردد و اینکه بیشتر بر سیستم بی سیم یا همان Wi-Fi  تکیه دارد.

Asus Eee Pad

تبلت ایسوس نیز در این لیست و در بین تبلت های برتر قرار می گیرد. در بیشتر تبلت های موجود در بازار شما امکان اضافه کردن کیبورد به تبلت را دارید اما ایسوس به یک صفحه دیجیتال و لمسی اکتفا نکرده و یک کیبورد نیز به آن اضافه کرده است البته  این صفحه کلید به راحتی از صفحه نمایش جدا میشود. این تبلت نیز با سیستم آندروئید کار می کند. و از تست های کیفیت صدا و تصویر سربلند خارج شده است.




از مشکلات این تبلت شاید باید به همان کیبورد اشاره کرد که بیشتر آن را شبیه به یک لب تاپ کرده است و همینطور باعث شده تا فضای بیشتری را اشغال کند که زیاد برای جابه جایی مناسب نیست.

HTC Flyer

در بین تبلت های 7 اینچی این مدل یکی از بهترین ها است. با داشتن یک صفحه لمسی بسیار قوی و اینکه یک قلم نوری که به شما اجازه می دهد تا راحت تر با صفحه آن کار کنید. همچنین این مدل یکی از بهترین ها در مورد اینترنت است.



اما مشکل اصلی آن سیستم عامل قدیمی آن است که در برخی از موارد مانع از پیشرفت شما می شود و برخی از نرم افزارهای جدید را پشتیبانی نمی کند.

Toshiba Thrive

توشیبا با الگو گرفتن و همینطور بعد از کسب تجربه، تبلت خود را روانه بازار ساخت و در آن یکی از بزرگترین مشکلات تبلت های دیگر را برطرف کرد. در این تبلت شما درگاه های مفید را در اختیار دارید می توانید به راحتی تبلت خود را به کامپیوتر متصل کنید و یا مموری خود را به آن متصل کنید.




از مشکلات این تبلت نیز باید به بزرگی آن اشاره کرد که بار دیگر حمل و نقل را بسیار سخت می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایمان 111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
خوش به حال پولدارا...ما که نمیتونیم از اینا تو دستمون بگیریم...!!
نظرات بینندگان