arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت نیمه تعطیل شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به دلیل حضور شبانه روزی محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس، فعالیت‌های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

به گزارش انتخاب به نقل از پانا، با حضور ۲۴ ساعته محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس عملا فعالیت‌های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به حالت نیمه تعلیق درآمده است.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار پانا نیوز با اشاره به مشکلات متعدد جایگاه‌های CNG و تعطیلی چراغ خاموش این مجاری عرضه در کلانشهرهای کشور، گفت: تاکنون مکاتبات متعددی با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور برای انتقال مشکلات انجام شده است که به دلیل غیبت رئیس ستاد عملا راهکاری برای رفع این مشکلات حاصل نشده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با تاکید بر اینکه هم اکنون ۱۲ دستگاه دولتی برای حل مشکلات جایگاه‌های CNG تصمیم گیری می کنند، اظهار داشت: این در حالی است که اگر ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور همچون گذشته فعال بود مشکلات در این صنعت پاک به حداقل کاهش پیدا می کرد.

پیگیری‌های خبرنگار پانا نیوز از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هم حاکی از آن است که در ماه‌های گذشته محمد رویانیان در اکثر نشست‌های هدفمندی یارانه‌ها هم غایب بوده است.

بر این اساس در این جلسات که با حضور وزیران اقتصادی دولت و روسای برخی از دستگاه‌های دولتی برگزار شده است به جای محمد رویانیان قائم مقام و یا سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور حضور پیدا کرده اند.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان شهریور ماه سالجاری محمد رویانیان را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب کرد.

این عضو کابینه دولت هم به دلیل داشتن مشاغل و مسئولیت‌هایی در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی و وزارت کشور برای هدایت بهینه تر باشگاه پرسپولیس از مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کناره گیری کرد.

در نهایت رویانیان که پیش از این مدیر عامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور بود، استعفای خود را به محمد نجار ارائه کرد که این استعفا مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفت .

با این وجود شواهد و قرائن نشان می دهد که به دلیل حاشیه‌های خاص باشگاه پرطرفدار پرسپولیس، وی وقت کمتری را برای سایر مسئولیت‌های خود در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور می گذارد.
نظرات بینندگان