arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

جانشین فرمانده کل سپاه: پارامترهای قدرت ایران با زمان پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پارامترهای قدرت جمهوری اسلامی ایران با زمان پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست. او گفت: از همان روزهای اول انقلاب تاکنون, نظام جمهوری اسلامی براساس و مبنای قرآن و مبارزه با کفر و استکبار پیش رفته و همواره پیروز بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار سرتیپ پاسدار سردار علی فدوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انسان هر وقت در کردستان حضور پیدا می‌کند, ابتدا باید یاد و خاطره بزرگمردان و جوانمردانی که بیش از 40 سال در این خطه حضور, ایستادگی و جانفشانی کردند, گرامی داشته شود.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب تصریح کرد: بسیاری از بزرگان همچون شهیدان بروجردی, همت, خرازی در خطه کردستان حضور داشته و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به ایستادگی رزمندگان در برابر دشمنان گفت: از همان روزهای اول انقلاب تاکنون, نظام جمهوری اسلامی براساس و مبنای قرآن و مبارزه با کفر و استکبار پیش رفته و همواره پیروز بوده است.

سردار فدوی با بیان اینکه استکبار جهانی از 40 سال گذشته تاکنون با ایران دشمنی داشته‌‌‌‌‌اند, به نقشه‌ها و توطئه‌های آنان اشاره کرد و گفت: پارامتری کنونی قدرت ایران با زمان پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان