arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

30 درصد از شهرک‌نشینان از بیم موشک‌های مقاومت منازل خود را ترک کردند

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که 30 درصد از شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های مجاور غزه، منازل خود را از بیم حملات موشکی مقاومت ترک کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

30 درصد از شهرک‌نشینان از بیم موشک‌های مقاومت منازل خود را ترک کردندرسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که 30 درصد از شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های مجاور غزه، منازل خود را از بیم حملات موشکی مقاومت ترک کردند.

منابع عبری زبان گزارش دادند، هزاران نفر از شهرک‌نشینان از بیم حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین، خانه‌های خود را ترک و راهی پناهگاه‌ها شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز و امروز بیش از ۳۵۰ موشک شلیک شده از غزه را رصد کرده است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح امروز(چهارشنبه) بیش از 120 فروند موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر اصابت یک فروند موشک گروه‌های مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی یک شهرک‌نشین کشته شد.

پیشتر منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که در حمله موشکی به عسقلان، دو نفر از شهرک‌نشینان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

نظرات بینندگان