arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰

احمدی‌نژاد مصوبه ریاست دانشگاه آزاد را به فرهاد دانشجو ابلاغ کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ریاست جدید دانشگاه آزاد را به فرهاد دانشجو، وزارت علوم و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است:

مصوبه تأیید انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در جلسه 705 مورخ 27 دی‌ماه سال جاری شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، برای اجرا ابلاغ می‌شود:

آقای دکتر فرهاد دانشجو براساس رأی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و به موجب تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می‌شود.

این مصوبه به امضای محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

رونوشت مصوبه فوق به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ارسال شده است.

با توجه به ابلاغ این مصوبه از این پس ریاست عبدالله جعفرعلی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد بر این دانشگاه و تمامی دستورات، بخش‌نامه‌ها، عزل و نصب‌ها و... با امضای او غیرقانونی است.

در مرحله آخر تغییر ریاست دانشگاه آزاد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد باید حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد را  به واحدهای این دانشگاه ابلاغ کند که تاکنون این ابلاغ صورت نگرفته و شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه فردا 11 بهمن ضرب‌الاجلی برای ابلاغ این حکم از سوی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اعلام می‌کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بــــابــــایـــــی
|
SWITZERLAND
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
ایا به شخصیت آقای هاشمی رفسنجانی خدشه ای وارد میشودویا جایگاه ایشان نزد مردم نزول می یابد؟
من بعید میدانم.
نظرات بینندگان