arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰

آزادی استاد دانشگاه شریف از زندان لس‌آنجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: سیدمجتبی عطاردی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف که از سوی مقامات آمریکایی به اتهام خرید تجهیزات آزمایشگاهی بازداشت شده با پرداخت قرار وثیقه‌ 460 هزار دلاری از زندان لس‌آنجلس آزاد و اکنون در منزل برادرش در لس‌آنجلس تحت‌نظر است.

رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با فارس، ‌با اعلام این خبر گفت: سیدمجتبی عطاردی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف که از سوی مقامات آمریکایی به اتهام خرید تجهیزات آزمایشگاهی بازداشت شده  با پرداخت قرار وثیقه‌ای از زندان آزاد و اکنون در منزل برادرش در لس‌آنجلس تحت‌‌نظر است.

وی افزود: این استاد دانشگاه ابتدا در زندان لس‌آنجلس به سر می‌برد اما به زندان سانفرانسیسکو انتقال پیدا کرد که دوباره به زندان لس آنجلس منتقل شد و با توجه به اینکه قرار وثیقه 460 هزار دلاری را پرداخت کرد، در حال حاضر از زندان آزاد شده و در منزل برادرش در لس آنجلس تحت‌نظر است.

روستاآزاد خاطرنشان کرد: مبلغ قرار وثیقه سید مجتبی عطاردی 460 هزار دلار بود که با کمک دوستان، همکاران دانشگاهی، فارغ التحصیلان و خانواده وی این مبلع جمع‌آوری شده و برای آزادی‌اش پرداخت شد.

نظرات بینندگان