arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

رونالدو: زمین بازی با لوکزامبورگ شبیه مزرعه سیب‌زمینی بود

«کریستیانو رونالدو» با انتقاد شدید از زمین دیدار مقابل لوکزامبورگ آن را «مزرعه سیب‌زمینی» توصیف کرد و در ادامه تایید کرد که در چند دیدار اخیر به طور صد درصد آماده نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رونالدو و یارانش شب گذشته با نتیجه ۲ بر صفر مقابل لوکزامبورگ به برتری رسیده و به یورو ۲۰۲۰ راه یافتند.

کاپیتان پرتغال که پیش‌تر در دیدار مقابل لیتوانی هت‌تریک کرده بود در این دیدار نیز اگرچه دیر اما موفق شد دروازه حریف را باز کرده و بدین شکل نود و نهمین گل ملی خود را به ثمر رساند اما در ورزشگاه «جوزی بارتل» که مملو از تیکه‌های چمن کَنده شده بود، آن چنان که باید و شاید روی فرم نبود و عملکرد چشمگیری نداشت.

بدنبال این پیروزی رونالدو اظهار داشت: بازی کردن در چنین زمین‌هایی سخت است؛ زمین ورزشگاه شبیه مزرعه سیب‌زمینی بود و درک نمی‌کنم چرا تیم‌هایی در سطح ما باید در اینگونه چمن‌ها بازی کنند.

وی ادامه داد: منظره خوبی نبود اما در نهایت ما کارمان را خوب انجام دادیم و مشتاقانه در انتظار پنجمین حضور خود در یورو هستم.

مرد ۳۴ ساله پرتغالی در میان گمانه‌زنی‌ها در خصوص میزان آمادگی و همچنین وضعیت روحی وی پس از پرخاشگری به دلیل تعویض شدن در دیدار یوونتوس مقابل آ. ث میلان، به جمع شاگردان «فرناندو سانتوس» ملحق شده بود.

پس از درگیری لفظی رونالدو و سرمربی یووه در دیدار مقابل میلان که به لطف گل «پائولو دیبالا» که به جای رونالدو وارد زمین شده بود با پیروزی یک بر صفر بانوی پیر به اتمام رسید، «مائوریتسیو ساری» مدعی شد که ستاره پرتغالی تیمش مدتی است که از مصدومیت و درد در ناحیه زانو رنج برده و به همین دلیل مجبور به تعویض وی شده است.

رونالدو اما در این خصوص تاکید کرد: در سه هفته اخیر با محدودیت‌ها و مصدومیت‌هایی مواجه بوده و بازی می‌کردم؛ اما هیچ تنش و جنجالی در کار نبود بلکه شما (رسانه‌ها) آن را ساختید، سعی کردم به یووه کمک کنم؛ هیچکس دوست ندارد تعویض شود اما بعد از بازی متوجه شدم که شرایط ایده‌آلی نداشتم و در نتیجه خودم را برای موفقیت تیم قربانی کردم. حتی امکان داشت یورو ۲۰۲۰ را از دست بدهیم، خوشبختانه در طول دوران فوتبالم زیاد مصدوم نشده‌ام اما گاهی اوقات این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این درد باعث می‌شود صد درصد آماده نباشم اما همیشه تلاشم این است که بازی کنم؛ مردم از کاه، کوه ساختند و این در حالی است که هیچ اتفاق و جنجالی در کار نبود؛ خیلی زود کریستیانو ۱۰۰ درصدی خواهم شد.

پرتغال با ۱۷ امتیاز کار را در رتبه دوم گروه دوم به اتمام رساند و رونالدو می‌توانست با زدن یک گل دیگر، پس از «علی دایی» به دومین بازیکن تاریخ تبدیل شود که موفق به گذر از مرز ۱۰۰ گل ملی می‌شود.

وی در این باره نیز تصریح کرد: صدمین گل هم خود به خود از راه می‌رسد؛ رکوردها برای شکسته شدن هستند و من هم قصد دارم آنها را بشکنم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان