arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مقامات آمریکایی را در جایگاه دلسوزی برای مردم ایران نمی‌بیند، به وزیر خارجه آمریکا توصیه کرد که به فکر دهها میلیون فرد گرسنه و بی‌خانمان آمریکایی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنندسید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد دولتمردان آمریکایی در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند.

موسوی اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای کشورمان را مداخله در امور داخلی ایران خواند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا را در جایگاهی نمی‌بیند که برای ملت و مردم ایران دلسوزی کنند، آنها اگر خیلی نگران هستند، نگران ده‌ها میلیون گرسنه‌ای باشند که در جای جای ایالات متحده، بی‌خانمان و در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

سخنگوی وزارت خارجه ضمن تقبیح و محکومیت اظهارات مداخله جویانه اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت: تنها چیزی که به آقای پامپئو نمی‌چسبد، اعلام حمایت از ملت ایران است.

وی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا به ویژه وزیر امور خارجه این رژیم نسبت به ملت ایران، اظهار داشت: اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار دارند و پیش از این نیز از زبان وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا تسلیم شوند.

موسوی ادامه داد: ملت ایران، ملت بالغ و رشیدی است و از موانع مختلف عبور کرده و ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است و این ملت از این مرحله نیز عبور خواهد کرد و مسائل داخلی خودش را حل و فصل خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان پیش از این نیز اظهارات مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی به‌ویژه «مایک پامپئو» وزیر خارجه این کشور در امو داخلی ایران را محکوم کرده بود.

نظرات بینندگان