arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

استاندار آذربایجان شرقی: تعدادی آشوبگر غیربومی در تبریز دستگیر شده‌اند

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مردم تبریز وارد جریان سازی های دشمنان نشدند، گفت: در میان دستگیرشدگان جریان‌های اخیر تعدادی از آشوبگران غیربومی بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار آذربایجان شرقی: تعدادی آشوبگر غیربومی در تبریز دستگیر شده‌اندمحمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر آذربایجان شرقی با دو آزمایش و ابتلا مواجه بوده است، اظهار داشت: زلزله و ماجرای افزایش نرخ سوخت، آزمایشات الهی برای تشخیص سره از ناسره است.

وی با بیان اینکه استان ما همواره در مقابله با آسیب‌ها به کشور و ارزش‌ها متفاوت عمل کرده است گفت: افزایش قیمت بنزین بهانه و جرقه است، بر اساس اطلاعات متقن از اعتراضات مردمی سوءاستفاده شد و سوءاستفاده کنندگان این جریانات از خارج اداره شده و اکاذیب مختلفی برای کشته سازی منتشر می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی، اغتشاشات نقطه‌ای در تبریز و سایر نقاط کشور را غیر از تجمعات مسالمت‌آمیز،سناریونویسی شده دانست و ابراز داشت: تبریز همیشه در چنین اتفاقاتی متفاوت عمل کرده و در هیچ جریان سازی مردم با فتنه همراهی نکردند.

وی با اشاره به اینکه در بین دستگیرشدگان کمتر اهالی استان وجود دارد ادامه داد: قبول داریم مشکل معیشتی داریم ولی در این سوءاستفاده‌ها، اقتدار جمهوری اسلامی با چند نفر که مردم را به زحمت می‌اندازند زیر سؤال نمی‌رود. لذا آگاهی مردم و اقتدارِ بازدارندگیِ نیروهای مسلح می‌تواند مانع آسیب رسیدن به امنیت مردم شود.

پورمحمدی تعداد دستگیری‌ها را کمتر از 40 نفر عنوان کرد و اضافه کرد: در مورد خودروها هم نهایت مدارا را داشتیم و به دلیل مدارا، برخورد جدی انجام نشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پشتوانه ما برای امنیت پایدار مردم هستند، ابراز داشت: مردم خود راهشان را از آشوبگران جدا کردند و آگاهی مردم باعث شد تا آشوبگران دست خالی بوده و در میدان تنها باشند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان