arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار برقرار است

پس از دو روز ناآرامی در برخی شهرهای حاشیه‌ای تهران، امروز و امشب (دوشنبه ٢٧ آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار برقرار استپس از دو روز ناآرامی در برخی شهرهای حاشیه‌ای تهران، امروز و امشب (دوشنبه ٢٧ آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شد.

گزارش خبرنگاران ایسنا از شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکی است،  پس از دو روز ناآرامی و اغتشاش در برخی شهرهای حاشیه‌ای کلانشهر تهران، امروز و امشب (دوشنبه، ٢٧ آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شده است.

بنابر این گزارش‌ها، آرامش و امنیت در شهرهای یادشده برقرار است و نیروی انتظامی نیز در میادین و خیابان‌های اصلی این شهرها حضور دارد و رفت‌وآمد به‌طور عادی در جریان است و آرامش بر این شهرها حاکم شده است. 
این شهرها در دو روز و دو شب گذشته ملتهب بودند، به‌طوری‌که بسیاری از بانک‌ها و پمپ بنزین‌های این مناطق و اموال و مغازه‌های برخی از مردم تخریب یا به آتش کشیده شدند.

در همین حال، فرماندار شهرستان اسلامشهر ساعتی پیش خبر شایعه شهادتش را تکذیب کرد و گفت: هم‌اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

مسعود مرسل‌پور شامگاه دوشنبه(۲۷ آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شایعه شهادت وی در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه سوءقصدی به بنده نشده است و هم اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای خبری در خصوص شهادت بنده پخش شد که این موضوع واقعیت ندارد و بنده در شهرستان اسلامشهر مشغول خدمت به مردم انقلابی هستم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود: ما که توفیق شهادت را نداریم و هم‌اکنون هم به عنوان خدمتگزار مردم در اسلامشهر حضور دارم، تا این لحظه به شهادت نرسیده‌ام.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز اعلام کرد که، هیچ‌یک از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های نیروی انتظامی به دست اغتشاشگران نیفتاده و چنین اخباری کذب است.

نظرات بینندگان