arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

حاجی‌دلیگانی، نماینده اصولگرا: دشمنی آمریکا، اسرائیل و عربستان با ملت ایران موجب طرح‌ریزی اتفاقات اخیر شد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌عوامل اغتشاشات اخیر مامور عناصر استکباری بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره حوادث اخیر در استان اظهار داشت: آنچه رخ داد اتفاقات تلخی بود. متأسفانه در سال‌های اخیر دولت به وظایف خود در ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم عمل نکرد و این موضوع زمینه‌ای را فراهم کرد تا مردمی که در تأمین درآمد و معیشت خود مشکل داشتند، پس از اینکه احساس کردند با افزایش قیمت بنزین فشار مضاعفی به آنها وارد می‌شود نگران و ناراضی شوند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنی آمریکا، اسرائیل و عربستان با ملت ایران موجب طرح‌ریزی اتفاقات اخیر و سوءاستفاده از نارضایتی به‌حق مردم شد و شاهدان حوادث اخیر مانند آتش‌ زدن مراکز مختلف در تمام شهرهای ایران این موضوع را تصدیق می‌کنند که این افراد، افراد خاصی بودند که این اقدامات را در مکان‌های مختلف انجام داده و کمتر نیز در دام افتاده‌اند. این عناصر خاص از جایی مأمور بودند و از فضای به وجود آمده سوءاستفاده کردند.

بیشتر بخوانید

بازار اصفهان «آرام» است؛ قیمت‌ها زیر ذره‌بین بازرسان

برخورد بدون اغماض دادستانی اصفهان‌ با آشوبگران؛ مردم حساب خود را از ا‌شرار جدا کنند

در اصفهان با کمبود کالاهای اساسی مواجه نیستیم؛ نظارت ویژه بر بازار ادامه دارد

وی درباره انتظار مردم از مسئولان کشور برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار گفت: روز گذشته جلساتی در این خصوص در مجلس داشتیم که ادامه پیدا خواهد کرد تا دولت را متوجه کنیم که اولاً شرکت‌های دولتی خدمات خود را گران نکنند و از طرف دیگر، در بخش‌هایی که قیمت‌ها از بنزین تأثیر نمی‌پذیرد کنترل شود. خوشبختانه کالا و اقلام مصرفی مردم به اندازه کافی و ذخیره در کشور وجود دارد و در بخش‌هایی هم که از قیمت بنزین تأثیر می‌پذیرد، این اتفاق باید به میزان واقعی باشد بدون اینکه در حق مردم اجحافی صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران و مردم استان اصفهان و حوزه انتخابیه مطمئن باشند که ذره‌ای از حقوق آنها کوتاه نمی‌آییم و این امر را دنبال می‌کنیم تا هیچ حقی از مردم تضییع نشود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان