arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز

در حالی قیمت سکه در بازار امروز کاهش حدود ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد که بازار ارز دوباره به ثبات نسبی رسیده و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز

در حالی قیمت سکه در بازار امروز کاهش حدود ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد که بازار ارز دوباره به ثبات نسبی رسیده و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه) چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است (۲۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز دوشنبه) است. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

نیم‌سکه نیز دو میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد که کاهش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته داشته و و ربع سکه یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۲۱ هزار و ۷۶۳ تومان معامله می‌شود. هر قطعه سکه یک گرمی هم ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به بیش از ۱۴۶۸ دلار رسیده است.

ارز همچنان ثابت ماند

اما بازار ارز که در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته بود، امروز ثابت ماند و قیمت‌ها در بازار تغییری نداشته است.

قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به روز گذشته ثابت بود و ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان است. قیمت فروش این ارز نیز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۳ هزار تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود.

اما در بانک‌ها قیمت خرید دلار و یورو اندکی کاهش داشت. هر دلار ۱۱ هزار و ۵۶۲ تومان و هر یورو ۱۲ هزار و ۷۸۱ تومان از مشتریان خریداری شده است. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و همچون دیروز هر یورو مسافرتی حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده که بالاتر از نرخ صرافی‌هاست

نظرات بینندگان