arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

رئیس پلیس پیشگیری: مقتدرانه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده‌ایم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در مقابل هرگونه ناهنجاری‌ها که سبب برهم زدن امنیت عمومی می شود مقتدرانه ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد عناصر اخلالگر اعم از داخلی و خارجی به اهداف خود دست یابند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس پیشگیری: مقتدرانه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده‌ایم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در مقابل هرگونه ناهنجاری‌ها که سبب برهم زدن امنیت عمومی می شود مقتدرانه ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد عناصر اخلالگر اعم از داخلی و خارجی به اهداف خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدشرفی در تشریح وظایف پلیس پیشگیری در مقابله با اعتراضات و آشوب های چند روز اخیر و حفظ نظم و امنیت جامعه اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات و انتظارات به حق مردم از اولویت های اصلی است بنابراین پلیس با آن دسته از آشوبگرانی که به دنبال مقاصد پلید خود امنیت جانی و مالی مردم را به مخاطره می اندازند، مقابله همه جانبه خواهد کرد.

وی افزود: در مقابل هرگونه ناهنجاری ها که سبب برهم زدن امنیت عمومی می شود، مقتدرانه و با آمادگی کامل ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد عناصر اخلالگر اعم از داخلی و خارجی با منحرف کردن اذهان عمومی، به اهداف خود دست یابند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: نیروهای پلیس با همراهی و مشارکت مردم قادرند روند جرم و بی نظمی را مهار و کنترل اجتماعی را اعمال کنند و برای پیشگیری از جرم و حل مشکلات اجتماعی نیاز به مشارکت سرمایه های اجتماعی که همان مردم هستند، دارند.

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز جرایمی مانند سرقت اموال عمومی در خلال اعتراضات مردمی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مردم با آرامش خاطر حضور پررنگ و موثر پلیس را با تمام وجود حس کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تعامل و همکاری بیشتر ادارات، سازمان ها، خصوصا مردم با نیروی انتظامی را در راه رسیدن به آرمان و هدف نهایی که همان استقرار امنیت مطلوب بر جامعه است را خواستار شد و گفت: توجه به توصیه های پلیس در کاهش جرایم و پیشگیری از وقوع سرقت از برخی اماکن دولتی و خصوصی امری کلیدی است و مردم باید صف خود را از اخلال گران در نظم و امنیت کشور جدا کنند.

سردار شرفی تصریح کرد: پلیس می بایست در بین مردم حضور فعال داشته و آنان را با حقوق شهروندی و وظایف شان آشنا کند چراکه لازم است تا افراد جامعه ضمن آشنایی با حقوق خود، از تکالیفی که تضمین کننده امنیت اجتماعی آنهاست، آگاهی داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن دعوت همه مردم به آرامش بر هماهنگی نیروی انتظامی و قوه قضائیه در استمرار اجرای طرح های امنیت محور و برخورد با قانون شکنان تاکید و از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوءامنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی اقدام شود.

نظرات بینندگان