arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰

قصد دولت از سفرهای استانی گزینش چهره‌های جدید برای ورود به مجلس است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس هشتم، با بیان اینکه مجلس مواجه با بی‌عملی از سوی دولت، آن هم در شرایط حساس کشور است، به سفرهای رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: دولت باید با علم به شرایط اقتصادی کشور تصمیم به سفر بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسیون روحانیت مجلس هشتم، با بیان اینکه مجلس مواجه با بی‌عملی از سوی دولت، آن هم در شرایط حساس کشور است، به سفرهای رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: دولت باید با علم به شرایط اقتصادی کشور تصمیم به سفر بگیرد.

به گزارش انتخاب، سید جلال یحیی‌زاده درباره سفرهای استانی هیئت دولت، گفت: دولت باید بداند اولویت اول کشور سفر است یا حضور در روز بحرانی برای حل مشکل  کشور است.

نماینده مردم تفت و میبد درمجلس هشتم، با بیان اینکه کلیت سفرهای رئیس جمهوری قابل دفاع است، افزود: نکته این است که هم دولت و هم مجلسی‌ها، باید یک اولویت‌بندی در سفرهای خود داشته باشند، دولت باید متوجه شرایط اقتصادی و سیاسی کشور باشد و بداند در شرایطی هست  که اولویت دولت، به سفر و پیگیری مسائل مردم از طریق سفر تبدیل شود.

دولت با علم به شرایط اقتصادی کشور قصد سفر کند

وی، ادامه داد: اگر با سفرهای پی درپی هیئت دولت، اولویت دیگری از زندگی مردم مغفول شود و زمین بماند، تیرهیئت دولت به خطا رفته است.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس هشتم، با اشاره به نشست غیرعلنی نمایندگان که روز(یکشنبه ۹ بهمن) برگزار شد، گفت: در همین جلسه نمایندگان از اینکه دولت در وقت به هم ریختگی بازار اقتصادی به آمریکای لاتین سفر کرده بود، انتقاد کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملت، یحیی زاده ادامه داد: براساس دیدگاه برخی از نمایندگان، در آن زمان حداقل برخی از وزرای مرتبط با وضع اقتصادی نباید با رئیس جمهور همراهی می‌کردند، شاید ضرورت داشت که برای رفع مشکل بزرگی که  باعث برهم زدن اقتصاد کشور شده بود، این وزرا درکشور حاضر می شدند و موضوع را از نزدیک و سریع‌تر دنبال می‌کردند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که طیف‌های مختلف نمایندگان فعلی مجلس از آن انتقاد دارند، این است که چرا دولت برای کنترل بازار سکه و ارز که به شدت در اقتصاد کشور تاثیرگذار است، یکی دو هفته تعلل داشت و هیچ اقدامی نکرد.

مجلس مواجه با بی‌عملی از سوی دولت،آن هم در شرایط حساس کشور است

نماینده مردم تفت با بیان اینکه مجلس مواجه با بی‌عملی از سوی دولت،آن هم در شرایط حساس کشور است، گفت: به همین دلیل اولویت‌بندی سفر از خود سفر مهمتر است؛ چه این سفر برای دیپلماسی و تحرک در دیپلماسی خارجی باشد و چه سفر داخلی باشد.

وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شاره کرد و گفت: در شرایطی که ۳۱ روز بیشتر به انتخابات باقی نمانده است، هم مسافرت خود نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه و هم بعضی مسافرت‌های دولت به استان‌ها ممکن است از سوی خیلی از مردم به‌عنوان تبلیغات انتخاباتی تلقی شود.

 

قصد دولت از سفرهای استانی گزینش چهره‌های جدید برای ورود به مجلس است

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس هشتم با بیان اینکه دولت موظف است خود را در موضع تهمت قرار ندهد، تصریح کرد:  متاسفانه دولت در سفرهای استانی خود قصد این را دارد که از منطقه مد نظرش، چهره‌های جدیدی را وارد مجلس کند.

محمود احمدی نژاد و هیئت همراه  قرار بود به منظور جمع‌بندی مصوبات ۳ سفر گذشته و دیدار با مردم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به استان سمنان سفر کنند.

اما ظاهرا سفر دور چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان که بنا بود در سه شنبه و چهارشنبه این هفته انجام شود لحظاتی پیش لغو شد
نظرات بینندگان