arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

امام جمعه اصفهان: کار اغتشاشگران حالت داعشی داشت؛ به هیچ کس رحم نداشتند

امام جمعه اصفهان گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد مفاسد بسیاری در سطح کشور بودیم که این رفتار اغتشاشگران حالت داعشی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه اصفهان: کار اغتشاشگران حالت داعشی داشت؛ به هیچ کس رحم نداشتند سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان اظهار داشت: کار این افراد واقعاً وحشی‌گری و بی‌تمدنی بود و حالت داعشی داشت و به هیچ چیز و هیچ فردی رحم نداشتند.

وی افزود: این افراد متأسفانه به مردم، اموال و اماکن عمومی آسیب بسیاری زدند و مردم شریف ما نتوانستند ‌حتی ‌کارهایشان برسند و مشکلات فراوانی به‌وجود آمد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: این افراد باید تنبیه شوند، از همان ابتدا نیز گفتیم که سران این افراد باید دستگیر و تنبیه شوند و اگر مشخص شد که فردی جایی را تخریب کرده باید به طور قانوی و شرعی خسارت آن را بگیرند.

وی تصریح کرد: دولت در اجرای کار می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد که بهانه به دست دشمن ندهد، متأسفانه بهانه دست دشمن دادند و اگر زودتر اعلام می‌کردند و با مردم در میان می‌گذاشتند شاید این اتفاقات رخ نمی‌داد.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد بیان کرد: بنده معتقدم اگر دولت این مسائل را با مردم در میان بگذارد و اذعان کند که مشکل و نیاز دارد و باید کالایی را گران یا ارزان کند مردم تحمل می‌کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان